کد خبر: 656831
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۴ ۰۸:۱۵:۵۸
| |

فغانی داور تقابل حساس آسیایی/ داور ایرانی به بازیکن هم‌وطنش هم رحم نکرد!

علیرضا فغانی قضاوت دیدار برگشت نیمه نهایی جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا را روز پنج اردیبهشت در یوکوهاما برعهده دارد.

فغانی داور تقابل حساس آسیایی/ داور ایرانی به بازیکن هم‌وطنش هم رحم نکرد!
کد خبر: 656831
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۴ ۰۸:۱۵:۵۸

علیرضا فغانی که بازی حساس برگشت نیمه نهایی تیم های ژاپنی یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی کره جنوبی را روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در یوکوهامای ژاپن سوت خواهد زد در دیدار مهم دربی استرالیا "دنیل ارزانی" بازیکن ایرانی الاصل ملبورن ویکتوری را با کارت زرد در ابتدای مسابقه جریمه کرد که داستان جالبی دارد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا فغانی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه با دنیل ارزانی بازیکن خرم آبادی تیم ملبورن ویکتوری به زبان فارسی در زمین مسابقه صحبت می‌کند، افزود: در دقیقه هفت بازی و پشت محوطه جریمه به دلیل شبیه‌سازی به او کارت زرد دادم و با خنده گفت: فکر کردم بازیکن حریف بهم می‌خورد و با خنده بهش گفتم پاشو بچه! حالا که بهت نخورد.

دیدار دربی دو تیم فوتبال ملبورن ویکتوری و ملبورن  سیتی در استرالیا طرفداران زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند که به تازگی سابقه جنجال خونین در زمین مسابقه و نیمه تمام ماندن را نیز تجربه کرده است.

علیرضا فغانی داور مشهور کشورمان از زمانی که در استرالیا ساکن شده قضاوت‌های خوبی در این دربی و رقابت‌های لیگ حرفه‌ای این کشور به نمایش گذاشته است.

فغانی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز سابقه قضاوت فینال را در کارنامه دارد و یکی از گزینه‌های قضاوت دیدار فینال جام ٢٠٢٤ نیز محسوب می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها