کد خبر: 656421
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۴۵:۵۸
| |

سند جنجالی حامد لک علیه گل استقلال + عکس

دروازه‌بان مس رفسنجان که پس از گل دوم استقلال به داور و کمک دوم او تاکید داشت توپ از خط عبور کرده، در پایان بازی هم این صحبت را در رختکن تیمش مطرح کرد

سند جنجالی حامد لک علیه گل استقلال + عکس
کد خبر: 656421
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۴۵:۵۸

 حامد لک که در مسابقه جام حذفی مقابل استقلال نمایش خوبی داشت و موفق شد یک پنالتی مهار کند و واکنش‌های تماشایی برای کسب پیروزی تیمش و حذف آبی‌ها بر جای گذارد، شب گذشته در دیدار برگشت لیگ برتر برابر شاگردان جواد نکونام نیز با انگیزه بالایی کار کرد و با وجود دریافت دو گل، بدون شکست با تیمش از زمین بیرون رفت.

به گزارش برترین ها، دروازه‌بان مس رفسنجان که در کنار دریافت دو گل مهارهای خوبی در دیدار شب گذشته مقابل استقلال داشت، در حالی گل دوم را از آبی پوشان دریافت کرد که ارسال آرمین سهرابیان را رها کرد و معتقد بود توپ از خط عرضی زمین رد شده، اما کمک داور دوم چنین تصمیمی نگرفت تا بازی ادامه پیدا کند و گوستاوو بلانکو گل دوم خود و تیمش را بزند.

حامد لک که جای‌گیری مناسبی در زمان ارسال آرمین سهرابیان داشت و با چشمان خود توپ را دنبال می‌کرد، در این لحظه اعتقاد داشت که ارسال مدافع استقلال از خط عبور کرده و به همین دلیل دست خود را به بالای تیرک نیاورد، اما از بدشانسی او و تیمش بازی ادامه پیدا کرد و استقلال گل دوم را زد.

دروازه‌بان مس رفسنجان که پس از گل دوم استقلال به داور و کمک دوم او تاکید داشت توپ از خط عبور کرده، در پایان بازی هم این صحبت را در رختکن تیمش مطرح کرد و اعتقاد داشت او در بهترین نقطه برای تشخیص این صحنه قرار گرفته بود و توپ از بیرون دوباره به داخل آمد و تبدیل به گل شد.

حامد لک که دوباره مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی شکست‌ناپذیر ماند، با وجود دریافت این گل و در حرکتی جالب توجه، به محرم نویدکیا، رحمان احمدی و هم‌بازیانش عنوان کرد که اگر توپ اوت نشده و او اشتباهی در این صحنه داشته، عذرخواهی می‌کند.

حامد لک گل استقلال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها