کد خبر: 656158
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۱۰:۵۵:۴۱
| |

مهاجم استقلالی تیم ملی ایران چشم اروپایی‌ها را گرفت

ستاره سابق استقلال با درخشش در لیگ برتر امارات در آستانه انتقال به فوتبال اروپا قرار دارد.

مهاجم استقلالی تیم ملی ایران چشم اروپایی‌ها را گرفت
کد خبر: 656158
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۷ ۱۰:۵۵:۴۱

«قائدی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان فصل امارات است»، این تمجید علی حمید، کارشناس فوتبال شبکه شارجه اسپورت از مهاجم ملی پوش کشورمان در لیگ امارات است.قائدی لقب «خطرناک ترین بازیکن امارات» را بیشترین شوت به دروازه را گرفته و ستاره ایرانی در این فصل در 17 بازی 8 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

به گزارش فارس، مهاجم ملی پوش ایرانی در ابتدای فصل جاری بعد از پایان قرارداد قرضی اش با استقلال به تیم اصلی اش شباب الاهلی برگشت. فرهاد مجیدی سرمربی وقت اتحاد کلباء بلافاصله بعد از برگشت قائدی، او را به تیم خودش به صورت قرضی آورد.اما مجیدی نتوانست خودش روی نیمکت اتحاد کلباء بماند و ماه گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد اما قائدی همچنان به درخشش خود برای این تیم اماراتی ادامه می دهد.

سایت اسپورت امارات می نویسد که درخشش بی نظیر قائدی در لیگ این کشور باعث شده تا این ستاره ایرانی از «چندین باشگاه اروپایی پیشنهاد دریافت کند».کارشناس شبکه شارجه می گوید که قائدی نشان داده که «ستاره بدون منازع اتحاد کلباء» در این فصل بوده و او در هر بازی برای تیمش گل زده یا پاس گل داده است و بدون شک در «تیم منتخب بهترین بازیکنان فصل قرار دارد».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها