کد خبر: 655872
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۱۲:۱۰:۰۸
| |

مهدی تاج و علیرضا دبیر حمله اسرائیل به کنسولگری ایران را محکوم کردند

وزارت ورزش و فدراسیون کشتی حمله به کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند.

مهدی تاج و علیرضا دبیر حمله اسرائیل به کنسولگری ایران را محکوم کردند
کد خبر: 655872
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۱۲:۱۰:۰۸

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و شهادت «محمدرضا زاهدی» و تعدادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقاحت رژیم جعلی صهیونیستی با جنایت‌هایی که در طی ماه‌های اخیر هم به اوج رسیده، همچنان ادامه دارد و خوی وحشی‌گری و ددمناشانه‌ی آنها پس از حملات وحشیانه به کودکان، زنان و مردان غزه، با نقض دوباره حقوق بین‌الملل از سوی رژیم صهونیستی در پایتخت یک دولت رسمی و به کنسولگری رسمی یک کشور همراه شده است.

این رژیم منحوس تلاش مذبوح و ناجوانمردانه‌ای برای گسترش درگیری در منطقه دارد و به سبب درماندگی و خوی بزدلانه این اقدام نابخردانه را انجام داده و هیچ شکی نیست که همچنان منجر به شکست خواهد بود و عزت و اقتدار ایران اسلامی ادامه دارد.

با محکومیت حرکت مذبوحانه‌ی اسرائیل غاصب، شهادت رزمندگان دلاور و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ‌ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان، تبریک و تسلیت می‌گویم.

فدراسیون کشتی حمله به کنسولگری ایران را محکوم کرد

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامعه کشتی ضمن محکومیت شدید این حرکت ددمنشانه و غیر انسانی از سوی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، شهادت چند تن از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیپلمات های کشورمان را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و با خانواده معظم این شهدای عزیز ابراز همدردی می نماید.

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی‌ایران با صدور پیامی، شهادت سردار پاسدار محمدرضا زاهدی و یارانش را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام صادره بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در پی حمله رژیم کودک کش و جنایت‌کار صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی"  از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و لبنان و جمعی دیگر از مستشاران ایرانی در ایام شهادت امیرالمومنین (ع )به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

شهادت این سرداران بزرگ اسلام را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی قدس، همرزمان ایشان در سپاه انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و خانواده محترم این شهدای گرانقدر تسلیت گفته و امیدواریم روح بلندشان در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها