کد خبر: 654156
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۰:۱۵:۴۸
| |

علیرضا اکبرپور: دوست دارم این دو استقلالی به پرسپولیس گل بزنند/ نکونام درست می گوید که استقلال بازیکن ندارد!

علیرضا اکبرپور می گوید: امیدوارم استقلال در دربی به هدفش برسد و با این برد در دربی برود برای قهرمانی.

علیرضا اکبرپور: دوست دارم این دو استقلالی به پرسپولیس گل بزنند/ نکونام درست می گوید که استقلال بازیکن ندارد!
کد خبر: 654156
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۰:۱۵:۴۸

تیم فوتبال استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر در مقابل همنام خوزستانی خود به پیروزی دست یافت تا ضمن حفظ صدرنشینی با روحیه‌ای خوب آماده دربی شود.

به گزارش روزنامه اعتماد، بلانکو، مهاجم‌ آماده این روزهای آبی‌ها این‌بار دروازه رقیب را هدف قرار داد تا ارمغان‌آور سه امتیاز حساس برای تیمش باشد. به بهانه این برد و دربی پیش رو با علیرضا اکبرپور ستاره سابق آبی ها همکلام شدیم. 

‌استقلال مقابل استقلال خوزستان چطور بود؟

همیشه بازی‌های قبل از دربی برای استقلال سخت است. همیشه بازیکنان تلاش می‌کنند کارت نگیرند یا مصدوم نشوند تا دربی را از دست ندهند برای مربی هم همین‌طور. یعنی همه به فکر دربی هستند و هم سه امتیاز همان بازی. در اهواز بازی با استقلال خوزستان برای تمام تیم‌ها سخت است اما استقلال توانست سه امتیاز بازی را بگیرد تا با آرامش آماده دربی شود‌.

‌یکی از بازیکنان آماده استقلال، بلانکو است. هواداران و کادر فنی روی این مهاجم در دربی حساب ویژه‌ای باز کردند. درباره او چه نظری دارید؟

او یکی از فوتبالیست‌های خوبی است که به ایران آمده است مثل یکی، دوتا بازیکن که در تراکتور خوب هستند. واقعا مربی هرچه در زمین بازی بخواهد بلانکو پیاده می‌کند‌. مثل بدن گذاشتن و حفظ توپ و موقعیت ساختن برای همبازی‌های خودش و در کنار آن موقعیت پیدا کند توپ را گل می‌کند. مقابل استقلال خوزستان گل سه امتیازی زد و حالا آماده دربی است.

‌نکونام بعد از بازی گفت از استقلال نباید توقع قهرمانی داشت، به نظر شما با این جمله خواسته فشار را از روی بازیکنانش بردارد یا با او موافق هستید؟

طبیعتا به لحاظ بازیکن نکونام درست می‌گوید و آن‌طور که باید نفرات جدید را جذب نکردند‌ با همه اینها تا الان صدر جدول هستند و نتایج خوبی هم گرفتند‌ اما این صحبت‌ها دلیلش همان است که شما گفتید و می‌خواهد فشار را از روی بازیکنان بردارد. وقتی اول فصل می‌خواستند تیم را ببندند، می‌گفتند این استقلال چهارم هم شود مشکلی نیست، اما چون نتایج خوبی گرفتند خب توقعات هم بالا می‌رود و همین فشار روی بازیکنان ایجاد می‌کند و روحیه تیم به‌هم می‌خورد. نکونام حرفه‌ای است و می‌داند کی و کجا و چطوری صحبت کند‌. اینکه استقلال هم بازیکن ندارد هم درست است و نیمکت قوی ندارد.

‌نظر شما درباره دربی صد و سه چیست؟

هر دو تیم دوست ندارند بازنده شوند و این شرایط را جوری رقم می‌زند که اکثر بازی‌ها مساوی می‌شود چون دو تیم اول نمی‌خواهند ببازند و بعد از کمترین فرصت نهایت استفاده را ببرند. هر تیمی هم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده می‌شود. امیدوارم استقلال در دربی به هدفش برسد و با این برد در دربی برود برای قهرمانی‌. با باخت سپاهان فاصله هم بیشتر می‌شود.

‌وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

خب همیشه تیم خوبی بودند و همیشه نفرات خوبی داشتند الان یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ هستند‌ و بازیکنان قبلی خودشان را سه، چهار سال است حفظ کردند و نقاط ضعف را پوشش دادند. درست که مدتی بعد از جدایی یحیی در حاشیه بودند، اما آنها تیم بزرگی هستند و ما هم همیشه احترام گذاشتیم‌. امیدوارم اول از همه تماشاگران دو طرف از بازی لذت ببرند. پرسپولیس تیم خطرناک و سرعتی است اما امیدوارم نتیجه به نفع استقلال شود‌.

‌نتیجه چه می‌شود؟

تا حالا پیش‌بینی نکردم اما دوست دارم استقلال با گل‌های بلانکو و ماشاریپوف برنده شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها