کد خبر: 653921
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۰۵:۴۵:۱۷
| |

انتقاد و طعنه تند ربیعی به دو پرسپولیسی!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به شدت از عملکرد دو بازیکن باتجربه خود در جریان بازی با هوادار شاکی شد و این ناراحتی را در نشست خبری هم پنهان نکرد.انتقاد و طعنه تند ربیعی به مصلح و کامیابی‌نیا

انتقاد و طعنه تند ربیعی به دو پرسپولیسی!
کد خبر: 653921
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۰۵:۴۵:۱۷

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یک هفته پس از شکست برابر پرسپولیس در دیداری خارج از خانه به مصاف هوادار رفت تا در نوزدهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، هفتمین برد خود را جست و جو کند.

به گزارش ورزش سه، نتیجه ای که شاگردان ربیعی فاصله‌ای با آن نداشتند اما چند اشتباه غیرمنتظره از بازیکنان این تیم فرصت پیروزی را از گاندوها گرفت تا در نهایت عصبانیت بی حد و حصر، سهم محمد ربیعی از این بازی شود.

ربیعی که تیمش را با اختلاف دو گله ایجاد شده در آستانه پیروزی برابر شاگردان مسعود شجاعی می‌دید، با اخراج کمال کامیابی نیا و خطای پنالتی مرتکب شده توسط شایان مصلح، دو بازیکن باتجربه تیمش، پیروزی را از دست داد تا یک ویدئوی متفاوت از او در کنار زمین منتشر شود.

جایی که ربیعی بلافاصله پس از سوت پایان بازی در هنگام خروج شایان مصلح از زمین، ادعای این بازیکن در خطا نکردنش روی صحنه پنالتی را زیر سوال ببرد و با ناراحتی از برآورده نشدن انتظارش در بکارگیری عنصر تجربه توسط این بازیکن، خطاب به او که می‌گفت آیا خطاب بود یا نه، بگوید: «بله، دیدیم الآن. پدر من را شما درآوردید. تجربه!»

ربیعی که پیش از این هم در هنگام اخراج بچگانه نادر محمدی در بازی با آلومینیوم برافروخته شده بود، این بار در نشست خبری گلایه خودش را پنهان نکرد و گفت: «معتقد بود پنالتی نبود اما بازیکن باتجربه‌ای مانند شایان مصلح نباید در دقیقه 4+90، بی‌محابا به سمت توپ برود. ما سه بازیکن از تیم امید و سه بازیکن هم از تیم زیر ۲۳ داشتیم؛ شایان مصلح از بازیکنان باتجربه ماست. آقای کامیابی‌نیا هم همین‌طور رفتار کرد. خطای وسط زمین اخراج ندارد که شما اخراج شدی. هر دو بسیار محترم هستند و بسیار آنها را دوست دارم اما تجربه آنها باید یاریگری آنها باشد. اصرار می‌کرد پنالتی نبود ولی نمی‌شود اشتباه را به گردن داور انداخت. ما مقابل پرسپولیس ۵۰ دقیقه ده نفره بودیم، نمی‌شود هر هفته اخراجی دهیم. نباید وسط زمین خطا کنیم که ده نفره شویم. کمال از بازیکنان بزرگ لیگ برتر است و ناراحت هستم چون از این دو نفر انتظار دارم. هر دو بازی‌های بسیار خوبی برای ما کردند و تقدیر به جای خودش است، اما من کسی نیستم که از اشتباهات راحت گذر کنم.»

ربیعی که تیمش فاصله‌ای تا پیروزی نداشت، ناراحتی‌اش به رختکن هم کشیده شد و معتقد بود بازی‌ای که می‌توانستند حتی با برد 0-3 یا 0-4 از آن خارج شوند را با دو سهل انگاری باخته‌اند زیرا این تساوی کم از باخت نداشته است.

ربیعی همچنان متعجب بوده، چرا که نه لازم بود کامیابی‌نیا با کارت زردی که داشته در موقعیتی که بازیکن حریف پشت به دروازه بوده روی او خطا کند و کارت دوم را بگیرد نه وقتی ذوب در استقرار کامل آرایش تدافعی قرار داشته لازم بوده مصلح خطای پنالتی بدهد یا به قولی بی‌محابا روی پای حریف برود.

با وجود این دلخوری‌ها ذوب به روند شکست‌ناپذیری‌اش در بازی‌های خارج از خانه ادامه داد اگرچه امروز طلا توی مشتشان بود!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها