کد خبر: 653555
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۱۰:۵۵:۱۶
| |

تمسخر هوادارن بنفیکا توسط طارمی + عکس

مهدی طارمی شب گذشته و در جریان پیروزی برابر بنفیکا، به هواداران رقیب کنایه زد.

تمسخر هوادارن بنفیکا توسط طارمی + عکس
کد خبر: 653555
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ۱۰:۵۵:۱۶

دیدار کلاسیک پرتغال به شکل عجیبی با پیروزی پر گل پورتو به پایان رسید. اژدها توانست در خانه، با پنج گل، صدرنشین لیگ را در هم بکوبد تا ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، باعث پایین آمدن این تیم از صدر جدول رده بندی شود و اسپورتینگ رتبه نخست را از آن خود کند.

به گزارش ورزش سه، مهدی طارمی که گفته می شد دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، در این مسابقه جایی در فهرست تیم نداشت و سرجیو کونسیسائو ترجیح داد تا روی مهاجم ایرانی خود ریسک نکرده و او را از لیست پورتو کنار بگذارد. با این حال طارمی شب گذشته در ورزشگاه حضور داشت و بازی تیمش را از نزدیک تماشا کرد.

مهاجم ایرانی پورتو که به مانند تمام افراد حاضر در استادیوم از نتیجه به دست آمده شگفت زده شده بود، در جریان دیدار دیشب با انتشار یک استوری، به هواداران بنفیکا کنایه زد. او طی سالهای اخیر و حضور در پورتو، همواره مورد هجمه شدید هواداران دو تیم شهر لیسبون قرار گرفته بود و اینگونه از آنها انتقام گرفت.

این استوری که در زمان ثبت نتیجه چهار بر صفر و پیش از گل پنجم پورتو منتشر شده، ویدیویی از حال و هوای ورزشگاه خانگی اژدها را نشان می دهد که پورتو وسط په په موفق شده گل چهارم خود را وارد دروازه رقیب دیرینه کند.

طارمی در این استوری و با کنایه به هواداران رقیب نوشته است: «به استادیوم دراگائو خوش آمدید بنفیکایی ها» او از ایموجی خنده نیز در انتهای این متن استفاده کرده تا بدین صورت بر زخم هواداران رقیب نمک بپاشد.

طارمی استوری بنفیکا

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها