کد خبر: 653492
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۲۳:۲۵:۰۰
| |

پاسخ عجیب نیما نکیسا به وزنه برداران طلبکار از باشگاه ذوب آهن؛ بروید از رسانه های معاند پولتان را بگیرید!

نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: وزنه‌برداران منتقدی که بابت مطالبات معوقه‌شان لب به گلایه در رسانه های معاند گشوده بودند، بهتر است بروند مطالباتشان را هم از همان‌ رسانه‌های معاند دریافت کنند.

پاسخ عجیب نیما نکیسا به وزنه برداران طلبکار از باشگاه ذوب آهن؛ بروید از رسانه های معاند پولتان را بگیرید!
کد خبر: 653492
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۲۳:۲۵:۰۰

تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اصفهان با بهره‌گیری از چهره‌های شاخص و ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران توانسته است بارها عنوان قهرمانی لیگ برتر وزنه‌برداری ایران را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایران ورزشی، نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ابراز دلخوری و ناراحتی از برخی وزنه‌برداران منتقد که بابت مطالبات معوقه‌شان لب به گلایه گشوده بودند تأکید دارد: «وزنه‌برداران درست می‌گویند، ما تا الان نتوانستیم بدهی و مطالبات وزنه‌برداران و کادرفنی آنها را پرداخت و تسویه کنیم. این مطالبه‌ای که ورزشکاران داشتند درست است اما من یک سؤال از شما و تمامی وزنه‌بردارانی که در این خصوص نقد داشتند دارم! وقتی به خاطر بیش از ۲۵ میلیارد تومان بدهی مالیاتی معوقه‌ای که از قبل و قدیم روی دست ما و باشگاه انباشته شده بود، حساب شخصی من، خانواده‌ام و باشگاه یک بار حدوداً ۲۳ روز و مرتبه بعدی تقریباً ۲۵ روز بسته و مسدود شده بود، چطورمی‌توانستیم با تیم وزنه‌برداری و وزنه‌برداران این باشگاه تسویه حساب کنیم؟ اصلاً گیریم ما به خاطر مشکلات درون خانواده که به هیچ وجه ربطی به بیرون ندارد، مدتی هم نتوانیم با ورزشکاران و کادرهای فنی خود تسویه حساب مالی کنیم، واقعاً چرا باید مسائل و مشکلات درون خانواده‌ای را این دوستان و ورزشکاران به رسانه‌ها بکشند و بدون اینکه بدانند ما با چه مشکلات و شرایط اقتصادی سختی دست و پنجه نرم می‌کنیم، زحمات تمامی دست‌اندرکاران باشگاه ذوب‌آهن را زیر سؤال ببرند؟

وی ادامه داد: حقیقتاً از این موضوع خیلی ناراحت شدم و دلخور؛ چون این نمی‌شود که اعضای یک خانواده با کوچک ترین مشکل، زمین و زمان را بهم ریخته و با مصاحبه کردن و بردن مسائل و مشکلات خصوصی، آرامش کل خانواده را به هم بریزند. از آن بدتر گفت و گوی برخی از این وزنه‌برداران در چند روز اخیر با بعضی رسانه‌های معاند بود! من از هر چه بگذرم از این موضوع عبور نخواهم کرد. وزنه‌بردارانی که رفتند با این قبیل رسانه‌ها مصاحبه کردند، بهتر است بروند مطالباتشان را هم ازهمان‌ رسانه‌های معاند دریافت کنند.

مشکلات مالی حل شد، به مرور تسویه حساب می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه آیا مشکلات مالی این باشگاه حل شده است یا نه تأکید دارد: بله، خدا را شکر مشکلات مالی و مسدودی حساب ما درحال برطرف شدن است. این وعده را به ورزشکاران و کادرهای فنی می‌دهم که مشکلات مرتفع شده است و ما به مرور می‌توانیم به امید خدا در خدمت ورزشکاران باشیم و بدهی‌های معوقه آنها را که برعهده باشگاه است پرداخت کنیم. خیلی از عزیزان در این شرایط نسبتاً دشوار مالی که داشتیم، شاهد بودم که کنار ما بودند و با سعه صدر کمک‌مان کردند تا از این وضعیت عبور کنیم. قطعاً این محبت و حمایت آنها مد نظرما خواهد بود و سعی می‌کنیم تا حد امکان محبتشان را جبران کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها