کد خبر: 653056
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۲:۴۵:۲۷
| |

با تجربه کم موفق به شکست حسن یزدانی شدم/ بعد از المپیک خداحافظی می‌کنم

دارنده ۲ مدال طلای جهان از روسیه گفت: بعد از المپیک پاریس از تیم ملی خداحافظی می‌کنم و فقط در رده باشگاهی و لیگ کشتی می‌گیرم.

با تجربه کم موفق به شکست حسن یزدانی شدم/ بعد از المپیک خداحافظی می‌کنم
کد خبر: 653056
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۲:۴۵:۲۷

ماگومد رسول گاژی ماگمدوف آزادکار شاخص کشتی جهان از روسیه درباره وضعیت خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی روسیه، خاطرنشان کرد: به محض اینکه به روسیه بازگردم تمریناتم را برای مبارزه در مسابقات انتخابی تیم ملی از سر می گیرم.

به گزارش ایسنا، ماگمدوف، در پاسخ به این سوال که آیا با وجود داشتن رقیب سرسخت و مطرحی همچون زائوربک سیداکوف، شانسی برای حضور در المپیک قائل است یا خیر، گفت: اگر مشکل خاصی برایم پیش نیاید و مریض نشوم یا ضرب نخورم، این شانس را برای خودم قائلم که به المپیک برسم.

چهره شاخص کشتی جهان، افزود: سیداکوف اخیرا بر روی کتف راست خود عمل جراحی انجام داده است. احتمالا به مسابقات می‌رسد اما از نظر بدنی کم می آورد چرا که بعد از عمل جراحی تمرینات منظمی نداشته است. اگر سیداکوف آمادگی خود را بدست بیاورد قطعا برای المپیک میان او و نفر برتر این وزن انتخابی برگزار می‌شود.

وی در ادامه درباره کنار رفتن جامبولات تدیف از هدایت تیم ملی کشتی آزاد روسیه و انتخاب حاجی مراد گاتسالوف به عنوان سرمربی روسیه، گفت: از آنجا که پس از انتخاب گاتسالوف در اردوی تیم ملی نبودم نمی‌توانم بگویم عملکرد کادر قبلی بهتر بوده یا کادر جدید. باید مقداری زمان بگذرد تا مشخص شود چه کسی بهتر است. در المپیک این موضوع مشخص خواهد شد.

ماگمدوف در پاسخ به این سوال که چه زمانی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند، خاطرنشان کرد: امسال آخرین حضور من در انتخابی تیم ملی روسیه است. بعد از المپیک پاریس از تیم ملی خداحافظی می‌کنم و فقط در رده باشگاهی و لیگ کشتی می‌گیرم.

دارنده ۲ مدال طلای جهان درباره خاطره خود از شکست حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران در جریان دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۵ در لاس وگاس آمریکا، خاطرنشان کرد: آن مسابقات اولین دوره حضور من در رقابت های قهرمانی جهان بود و با وجود تجربه کمی که داشتم موفق به شکست حسن یزدانی و کسب مدال طلای جهان شدم. این برد خاطره خیلی خوبی در زندگی من بر جای گذاشت. از آن به بعد هر دو برای کسب افتخارات بیشتر استارت زدیم.

وی در پایان درباره پیش‌بینی خود از عملکرد کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس، گفت: ایران، روسیه و آمریکا ۳ قدرت اصلی کشتی جهان هستند و فکر می‌کنم ایران در المپیک حداقل جزو ۳ تیم برتر این رقابت ها باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها