کد خبر: 652913
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۱۱:۵۵:۲۱
| |

طعنه پپ به لیورپول: قهرمانی جام اتحادیه بی‌ارزش بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اظهارات جالبی را در باره قهرمانی در رقابت‌های جام اتحادیه مطرح کرد.

طعنه پپ به لیورپول: قهرمانی جام اتحادیه بی‌ارزش بود
کد خبر: 652913
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۱۱:۵۵:۲۱

دیدار فینال رقابت‌های جام اتحادیه این فصل فوتبال انگلیس روز یکشنبه برگزار شد و لیورپول موفق شد با یک گل در وقت اضافه برابر چلسی به پیروزی برسد. 

به گزارش ورزش سه، با توجه به این که یورگن کلوپ قصد دارد در پایان فصل نیمکت این تیم را ترک کند، این قهرمانی ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای هواداران و بازیکنان و باشگاه لیورپول داشت و آنها به نوعی به دنبال این بودند که این مربی آلمانی را با جام بدرقه کنند. 

گل قهرمانی لیورپول در فاصله دو دقیقه تا پایان وقت اضافه دوم و کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی به ثمر رسید و همین باعث شد که هیجان بسیاری به همراه داشته باشد و فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها از لیورپول تمجید زیادی کنند. 

به نظر می‌رسد که این شرایط چندان به مذاق گواردیولا خوش نیامده است و او در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من هنوز به خوبی به‌خاطر دارم که وقتی به سیتی آمده بودم، برایان کید به من گفت که توجهی به جام اتحادیه نداشته باشم. 

بسیاری به من گفتند بهتر است در این مسابقات از بازیکنان جوانم استفاده کنم چون برای هیچکس اهمیتی ندارد. سر الکس فرگوسن همیشه می‌گفت که این جام اصلا مهم نیست. عجب! نمی‌دانم در چند سال اخیر چه اتفاقی افتاده است!»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها