کد خبر: 652657
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ۱۰:۳۵:۱۱
| |

ستاره تیم ملی ساحلی: دست بوس ملت ایران هستیم، چیزی تمام نشده

ستاره تیم ملی ساحلی بعد از شکست مقابل برزیل در خصوص این مسابقه و دیدار رده‌بندی مقابل بلاروس صحبت کرد.

ستاره تیم ملی ساحلی: دست بوس ملت ایران هستیم، چیزی تمام نشده
کد خبر: 652657
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ۱۰:۳۵:۱۱

یکی از بدشانسی‌های امروز تیم ملی ساحلی کشورمان در مصاف با برزیل، مصدومیت زودهنگام سعید پیرامون، ستاره تیم ملی ساحلی کشورمان بود. پیرامون در دقیقه ۲ از مسابقه خارج شد و نتوانست در ۳۴ دقیقه بعدی در میدان حضور داشته باشد. بعد از این مسابقه سعید پیرامون در گفت و گو با ''ورزش سه'' گفت: بسیار ناراحتم که امروز نتوانستم به تیم ملی کمک کم و فردا هم نمی‌توانم در زمین حضور داشته باشم.

به گزارش ورزش سه، او در ادامه گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم. فقط می‌گویم حیف شد. حیف شد چون ما می‌توانستیم یک پای فینال باشیم و این بازی فینال زودرس مسابقات بود. حق ما در این مسابقات این بود که تمام یک پای فینال باشیم.

پیرامون ادامه داد: همانطور که می‌دانید مسابقه خیلی سنگینی داشتیم. موفق شدیم ۲ بر ۰ از برزیل جلو بیافتیم و خیلی هم خوب بازی کردیم اما متاسفانه بازی مساوی شد و در ثانیه‌های پایانی هم گل سوم را دریافت کردیم. برزیل حریف قدرتمندی بود که خودتان می‌دانید رتبه یکم جهان است اما ما هم امروز نشان دادیم که اصلا حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. باید بگویم که دو سه موقعیت خیلی خوب‌مان وارد دروازه برزیل نشد و بدشانس بودیم، در مقابل برزیل هم خوش شانس بود.

پیرامون در پایان گفت: هنوز هیچ چیزی تمام نشده، فردا تمام تلاش‌مان را برای تکرار مقام سومی خواهیم کرد. از ملت عزیز ایران هم برای حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. دست بوس همه آن‌ها هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها