کد خبر: 652048
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۶:۳۵:۱۲
| |

اولین گفت‌وگوی مالک کوروش کمپانی بعد از فرار از ایران/ حدود ۵۰۰ سلبریتی تبلیغ کردند/ چهره‌هایی مثل بیرانوند و چوپان چه‌قدر پول گرفتند؟

مدیر کوروش کمپانی پس از خروج از کشور درخصوص کلاهبرداری از مردم و مطالبات شاکیان توضیحاتی ارائه کرد.

اولین گفت‌وگوی مالک کوروش کمپانی بعد از فرار از ایران/ حدود ۵۰۰ سلبریتی تبلیغ کردند/ چهره‌هایی مثل بیرانوند و چوپان چه‌قدر پول گرفتند؟
کد خبر: 652048
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۶:۳۵:۱۲

امیرحسین شریفیان، مالک فروشگاه موبایل کوروش که این روزها سروصدای زیادی به راه انداخته و مالباختگان بسیاری را به‌دنبال احیای سرمایه‌شان سرگردان کرده، پس از فرار از کشور در گفت‌وگویی با امین فردین، مجری مقیم آلمان، شمار چهره‌های تبلیغ‌کننده برای کوروش کمپانی را عددی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر شمرد. شریفیان در بخشی از این مصاحبه رقم بدهکاری این شرکت فروشنده موبایل به مردم را ۱۳۰ الی ۱۵۰میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرورزشی، مالک موبایل‌فروشی کوروش همچنین مدعی شد که اموال این شرکت توسط مردم ربوده شده و کارمندان او تا روز ورود مردم به ساختمان شرکت در محل کارشان حضور داشته‌اند. وی اضافه کرد عامل اول بروز این مشکلات خود مردم بودند که با جنجال و تهدید روند کاری فروشگاه را مختل کردند.

امیرحسین شریفیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود هرنوع همکاری پدرش را رد کرد و مدعی شد قریب به ۸۵میلیارد سرمایه او اعم از ملک و خودروها توقیف شده‌اند. او ادعا کرد در دو حساب بانکی شخصی و خرید اینترنتی سایت حدود ۱۸میلیارد تومان پول مسدود شده است.

مالک فروشگاه کوروش در حمایت از چهره‌های معروفی که برای این شرکت تبلیغ کرده و موجب اعتماد مردم برای خرید آیفون ۲۰میلیونی شده‌اند، گفت: اتهام‌ها را سمت بازیگران و دیگر چهره‌ها گرفته‌اند و با آن‌ها تماس گرفته شده تا پول تبلیغات را برگردانند درحالی که هیچ‌کس در ماجراهایی مثل پدیده شاندیز ادعایی علیه صداوسیما و دیگر تبلیغ‌کنندگان نداشت.

امیرحسین شریفیان در ادعایی عجیب ارقام پرداختی به چهره‌های ورزشی و سینمایی برای تبلیغ کوروش کمپانی را بین ۱ الی ۲۰میلیون تومان اعلام کرد؛ موضوعی که حتی برای مجری برنامه هم قابل قبول نبود و به طعنه گفت پس حتما گوشی و آی‌پد و هدایای دیگری هم علاوه بر این پرداختی‌های نقدی وجود داشته است.

نفر اول کوروش کمپانی در پایان هم درباره این‌که چه راه حلی برای بازگشت سرمایه مالباختگان دارد، گفت: سرمایه‌ها موجود است و می‌توانند طلب شاکیان را بپردازند؛ یا هم به من امان‌نامه بدهند تا خودم برگردم و تمام بدهی‌ها را پرداخت کنم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها