کد خبر: 651258
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۰۹:۳۵:۵۹
| |

مدیر سپاهان: درخواست AFC برای حذف نمادهای غیرورزشی را انجام دادیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان به روزنامه عربستانی درباره میزبانی از الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

مدیر سپاهان: درخواست AFC برای حذف نمادهای غیرورزشی را انجام دادیم
کد خبر: 651258
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۰۹:۳۵:۵۹

منوچهر نیکفر درباره میزبانی باشگاه سپاهان از الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: ما درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای حذف نمادهای غیرورزشی ورزشگاه نقش جهان را اجابت کردیم و اکنون مجوز رسمی برای برگزاری بازی با الهلال در این ورزشگاه را در اختیار داریم.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره دیدار روز پنجشنبه با الهلال اظهار داشت: این یک بازی بسیار سخت خواهد بود، زیرا با یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و قدرت‌شان را به خوبی می‌دانیم. الهلال با وجود مصدومیت نیمار تحت تأثیر غیبت این بازیکن قرار نگرفته است، البته سپاهان هم یک تیم خوب است و می‌خواهیم با جاه‌طلبی تا مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم.

بازی رفت تیم‌های الهلال و سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه 26 بهمن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بازی برگشت نیز 3 اسفند در ریاض و ورزشگاه جدید الهلال (کینگ‌دام آره‌نا) برگزار می‌شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها