کد خبر: 650834
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۵۰:۳۸
| |

برگ‌های برنده قطر در بازی با ایران از نگاه الوطن

رسانه قطری به برگ‌های برنده تیم ملی فوتبال این کشور پیش از بازی سرنوشت‌ساز با ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اشاره کرد.

برگ‌های برنده قطر در بازی با ایران از نگاه الوطن
کد خبر: 650834
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۵۰:۳۸

 روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروزش (سه‌شنبه) درباره بازی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا که ساعت 18:30 فردا در ورزشگاه الثمامه برگزار می‌شود، نوشت: قطر برگ‌های برنده‌ای برای بازی فردا در اختیار دارد که باعث برتری این تیم می‌شود. ماموریت قطر دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا 2023 پس از کسب این جام در سال 2019 به میزبانی امارات است. این تیم در بازی‌های قبلی‌ این آمادگی و عزم خود را برای رسیدن به چین هدفی به نمایش گذاشته و می‌تواند تاریخ‌سازی کند.

به گزارش تسنیم، بر اساس این گزارش؛ قطر در میان تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا از قدرتمندترین خط دفاعی بهره‌مند است و یکی از رموز قدرت شاگردان لوپس بازی تیمی است. قطر با پیروزی در پنج بازی اخیرش نشان داد که عملکرد این تیم در سطح بسیار بالایی است. این تیم روی عناصر مختلفی تکیه کرده و هیچ‌گاه ترکیب ثابتی نداشت و کادر فنی به خوبی موفق شد از همه بازیکنان برای رسیدن به اهداف موردنظر بهره ببرد. هر بازیکنی در ترکیب تیم ملی فوتبال قطر یک عنصر موثر است و قدرت تیمی را توانستند به خوبی افزایش دهند.

الوطن در خاتمه نوشت: بازی فردا با ایران بدون تردید بسیار سخت و رقابتی خواهد بود و دشوارترین آزمون تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا 2023 است. برجسته‌ترین برگ برنده قطر در این بازی هواداران هستند و حمایت آنها از بازیکنان تیم ملی کشورشان در بازی فردا بسیار مهم محسوب می‌شود. هواداران برگ برنده تعیین‌کننده‌ای هستند که می‌توانند تیم ملی قطر را به فینال مسابقات هدایت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها