کد خبر: 650827
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

مهدی طارمی از نظر فنی پیشرفت کرده اما از نظر تفکر، نابالغ است

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: مایه تاسف است که ستاره تیم ملی با وجود پیشرفت فنی‌اش، در این سال‌ها از نظر تفکرات حرفه‌ای چندان به سمت بلوغ حرکت نکرده. کاش کاراکتر طارمی به اندازه فوتبالش پخته می‌شد.

مهدی طارمی از نظر فنی پیشرفت کرده اما از نظر تفکر، نابالغ است
کد خبر: 650827
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه دنیای اقتصاد در مطلبی از تفکرات نابالغانه مهدی طارمی انتقاد کرده است. 

به گزارش دنیای اقتصاد، خوشبختانه نتیجه بازی ایران و ژاپن این امکان را به مهدی طارمی داد که با آسودگی و فراغ بال در مورد اخراج شدنش مقابل سوریه حرف بزند. مهاجم تیم ملی ایران پس از این مسابقه جملاتی با این مضمون به زبان آورده: «نمی‌دانم چرا اخراج شدم ولی یک مصلحتی پشتش بود. خواست خدا بود که من جلوی ژاپن بازی نکنم. به بچه‌ها گفتم شاید اگر من در زمین باشم، شما نتوانید ژاپن را ببرید. شاید مدلی که من بازی می‌کنم، جلوی ژاپن به کار نیاید.» در مورد این جملات اما سه نکته قابل طرح است.

این رزونامه افزوده است: مصاحبه جدید مهاجم تیم ملی یادآور همان حرف‌هایی است که بعد از فسخ قرارداد ناشیانه‌اش با ریزه‌اسپورت و محرومیت خودش و باشگاه به زبان آورد؛ جریمه سنگینی که به جرات می‌توان گفت فرصت قهرمانی در آسیا را از یکی از بهترین و خاطره‌سازترین نسل‌های تاریخ پرسپولیس گرفت. فرقش فقط این است که طارمی آن زمان از عبارت «خیریت» استفاده می‌کرد، اما حالا کلیدواژه را به «مصلحت» تغییر داده. مایه تاسف است که ستاره تیم ملی با وجود پیشرفت فنی‌اش، در این سال‌ها از نظر تفکرات حرفه‌ای چندان به سمت بلوغ حرکت نکرده. کاش کاراکتر طارمی به اندازه فوتبالش پخته می‌شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها