کد خبر: 650777
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۵:۲۷
| |

گزارش AFC از نقش طارمی در گل تاریخی ایران به ژاپن

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به عملکرد محمد محبی در بازی ایران و ژاپن پرداخت.

گزارش AFC از نقش طارمی در گل تاریخی ایران به ژاپن
کد خبر: 650777
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۱۲:۵۵:۲۷

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک ژاپن را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به محمد محبی 26 ساله که جای طارمی را در ترکیب اصلی گرفت، پرداخت.

در این گزارش آمده است:

" محمد محبی از نقش مهدی طارمی در برد 2-1 جمهوری اسلامی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ژاپن، علیرغم محرومیت این مهاجم تمجید کرد.

محبی 26 ساله به جای طارمی در ترکیب اصلی انتخاب شد و گل تساوی را به ثمر رساند که جرقه بازگشت و پیروزی ایران در ورزشگاه اجوکیشن بود.

محبی گفت: می‌خواهم از مهدی طارمی تشکر کنم که نه تنها یکی از بهترین‌های ایران بلکه یکی از بهترین‌های آسیاست.او حدود 30 دقیقه با من صحبت کرد زیرا می‌خواست بهترین ویژگی‌های من را نشان دهد. این نشان دهنده اتحادی بود که درون تیم ملی داریم.

وی افزود: باید تشکر ویژه‌ای از امیر قلعه نویی و کادرفنی که به من اعتماد و باور کردند،کنم. همچنین تیم پزشکی و ماساژور برای ریکاوری که باعث شد پس از گذشت زمان کوتاهی از پیروزی مقابل سوریه، این عملکرد را به خوبی انجام دهیم. من برای این پیروزی و عملکرد بسیار خوشحالم، این مسابقه کیفیت بالای فوتبال آسیا را برجسته می‌کند. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم، همه حاضران در ورزشگاه و همه کسانی که در خانه هستند تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم به این شکل ادامه دهیم و قهرمان آسیا شویم تا بتوانیم همه هواداران ایرانی را سربلند و خوشحال کنیم.

محبی در چهار بازی قبلی ایران از روی نیمکت به زمین آمد اما کارت قرمز طارمی مقابل سوریه به معنای شروعی برای او در برابر ژاپن قهرمان چهار دوره بود. گل او در دقیقه 55 با پاس هوشمندانه سردار آزمون نه تنها برای بازی مهم بود، بلکه اولین گل ایران به ژاپن در جام ملت های آسیا بود."

تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی به مصاف قطر می‌رود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها