کد خبر: 650587
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۰:۴۰:۵۲
| |

اسطوره سپاهان به سرخابی‌ها بازیکن نمی‌دهد!

سرمربی جدید مس رفسنجان از مسئولان باشگاه خواسته به هیچ‌کدام از بازیکنان خود رضایت‌نامه ندهد.

اسطوره سپاهان به سرخابی‌ها بازیکن نمی‌دهد!
کد خبر: 650587
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۰:۴۰:۵۲

در روزهای گذشته که باشگاه مس رفسنجان بحران‌های عجیبی را به خاطر نداشتن سرمربی سپری کرد، برخی ستاره‌های بزرگ این تیم خواهان جدایی شدند. مهم‌ترین بازیکنانی که بحث‌هایی درباره جدایی‌شان وجود داشت، محمد خدابنده‌لو و فرشید باقری بودند.

به گزارش ورزش سه، خدابنده‌لو در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه پرسپولیس و باقری مد نظر استقلال قرار گرفته است؛ اگرچه مذاکراتی در هفته‌های گذشته برای جدایی این دو بازیکن باتجربه با مسی‌ها انجام شد اما مدیران باشگاه همه چیز را به نظر سرمربی جدید موکول کردند.

بعد از آنکه سعید دقیقی از سرمربیگری مس انصراف داد، نفراتی مثل خدابنده‌لو و باقری که به دنبال جدایی بودند، در انتظار انتخاب سرمربی جدید نشستند تا تکلیف خود را بدانند.

حالا با حضور محرم نویدکیا این سرمربی جوان و باانگیزه هم از مسئولان باشگاه خواسته اجازه جدایی به هیچ بازیکنی ندهند. با توجه به اینکه پیش از این، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا، نیما انتظاری و علی اصغر صادقی از مس رفسنجان جدا شدند، حالا نویدکیا با کمبود بازیکن مواجه است و اعلام کرده اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهد.

این در حالی است که قطعا برخی بازیکنان مس رفسنجان همچنان برای جدایی از این تیم تلاش خواهند کرد، اما بعید است به نتیجه مثبتی در این باره دست یابند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها