کد خبر: 650480
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ۱۰:۰۵:۵۴
| |

اتفاق تلخ برای خانواده مهاجمی که فغانی اخراجش کرد

مهاجم عراق در منطقه‌ای تحت کنترل داعش بزرگ شد که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هدف بمباران کشورهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش بود.

اتفاق تلخ برای خانواده مهاجمی که فغانی اخراجش کرد
کد خبر: 650480
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۴ ۱۰:۰۵:۵۴

مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا آغاز شده است اما حاشیه‌های حذف عراق برابر اردن با نتیجه ۳-۲ همچنان ادامه دارد. مسابقه‌ای که با اخراج سورئال ایمن حسین به حاشیه کشیده شد.

به گزارش همشهری آنلاین، او در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رسانده و همچنان بهترین گلزن جام ملت‌های آسیاست. او در دقیقه ۷۷ بازی با اردن گل دوم تیمش را به ثمر رساند و به دلیل خوشحالی طولانی با کارت زرد دوم علیرضا فغانی، داور بازی، روبرو شد.

پدرش را به قتل رساندند و برادرش را ربودند

متأسفانه آنچه در بازی با اردن اتفاق افتاد در مقایسه با آنچه حسین در زندگی خود از سر گذرانده است، چیزی نیست. مهاجم عراق در منطقه‌ای تحت کنترل داعش بزرگ شد که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ هدف بمباران کشورهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش بود.

موارد بسیار بیشتر و متأسفانه بسیار بدتری وجود دارد. پدرش که یک افسر ارتش عراق بود، در جریان حمله القاعده به بغداد در سال ۲۰۰۸ به قتل رسید. برادرش هم که یک نیروی پلیس محلی بود، ربوده شده و طبق گفته خود حسین، هنوز سرنوشت او نامشخص است.

او در مصاحبه‌ای قبلا گفته بود: «هیچکس واقعاً نمی‌داند دقیقاً چه اتفاقی برای او افتاده است. این اولین داستان خانواده من نیست و احتمالاً آخرین هم نخواهد بود.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها