کد خبر: 649200
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۱۰:۲۵:۲۴
| |

پرسپولیس در چه صورت می‌تواند علی علیپور را جذب کند؟

مدیران باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت تیم خود هستند و در این زمینه شایعات زیادی پیرامون این باشگاه وجود دارد.

پرسپولیس در چه صورت می‌تواند علی علیپور را جذب کند؟
کد خبر: 649200
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۱۰:۲۵:۲۴

تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۰ امتیاز و پس از تیم‌های استقلال تهران و سپاهان با قرارگیری در رده سوم جدول به کار خود پایان داد. پس از پایان مسابقات، یحیی گل محمدی از هدایت سرخ‌پوشان کناره گیری کرد و تا به امروز (دوشنبه دو بهمن) هنوز تکلیف هدایت تیم پرسپولیس مشخص نشده است.

به گزارش مهر، در روزهای گذشته اخبار غیررسمی مبنی بر بازگشت علی علیپور بازیکن اسبق پرسپولیس و حال حاضر ژیل ویسنته پرتغال به جمع سرخ‌ها منتشر می‌شد که این موضوع هنوز رسماً اعلام نشده است. در حال حاضر با خرید عبدالکریم حسن مدافع اسبق تیم ملی قطر توسط پرسپولیس سهمیه لیست بازیکنان خارجی این تیم پر شده است و طبق گفته مدیران این باشگاه تا زمانی که سرمربی جدید انتخاب نشود هیچ بازیکنی در لیست مازاد قرار نخواهد گرفت و به این ترتیب نمی‌توان جدایی نبیل باهویی مهاجم سوئدی - مراکشی این تیم را قطعی دانست.

همچنین علیپور تحت قرارداد با باشگاه ژیل ویسنته پرتغال است و تا پایان فصل هم با این تیم قرارداد دارد و جدایی او منوط به صدور رضایتنامه از طریف این باشگاه خواهد بود که با توجه به نابسامانی نرخ ارز مدیران پرسپولیس در شرایطی که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نیز بسته است حاضر نخواهند شد تا مبلغ رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کنند و باید حضور علیپور در نیم فصل دوم با پیراهن پرسپولیس را منتفی دانست

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها