کد خبر: 648968
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۰۰:۰۱
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

کفاشیان: شانس آوردیم از هنگ‌کنگ گل نخوردیم/ تیم ملی خیلی بد بازی کرد!

علی کفاشیان می‌گوید اگر خوش‌شانس باشیم و بچه‌ها خوب کار کنند می‌توانند تا رده‌های بالا برود.

کفاشیان: شانس آوردیم از هنگ‌کنگ گل نخوردیم/ تیم ملی خیلی بد بازی کرد!
کد خبر: 648968
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۸:۰۰:۰۱

علی کفاشیان با انتقاد از بازی روز گذشته تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ گفت خوش‌شانس بودیم که رقیب نتوانست گل بزند.

به گزارش اعتمادآنلاین، تیم ملی ایران از ساعت 21 شب گذشته در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ به میدان رفت و در نهایت با یک گل به پیروزی رسید و با 6 امتیاز جواز صعود به دور حذفی جام ملت‌ها را به دست آورد. با این حال شکل بازی ملی‌پوشان و ارنج امیر قلعه‌نویی انتقادات زیادی به همراه داشت. برد شکننده یک بر صفر مقابل هنگ‌کنگ رده 150 در حالی که همه تصور می‌کردند ملی‌پوشان با اختلاف زیاد حریف را شکست دهند باعث شد نگرانی‌هایی در مورد ادامه رقابت‌ها به وجود بیاید.

علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جام ملت‌ها را دنبال می‌کند یا خیر اظهار کرد: «بله دنبال می‌کنم و بازی دیشب را هم متاسفانه دیدیم.» (با خنده)

از ایشان با تعجب پرسیدیم متاسفانه؟ کفاشیان جواب داد: «بله (با خنده). من که زیاد فوتبال را نمی‌شناسم و بلد نیستم متوجه شدم که بازی خیلی بدی بود.»

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: «البته نه اینکه امیدی نباشد. شاید دیشب این‌طور شده بود. حالا شانس آوردیم که هنگ‌کنگ فوروارد قوی نداشت و نمی‌توانست گل بزند. چند بار دروازه ما خالی شد و هیچ کاری نتوانستند بکنند. ولی واقعاً بچه‌های ما خوب نبودند. نمی‌دانم چرا خوب کار نکردند.»

کفاشیان در پاسخ به چرایی این مساله گفت: «هنگ‌کنگ سیاستی را پیش گرفته بود که هی حمله می‌کرد و پرس. بیرون می‌آمدند و نفس خوبی داشتند. ولی بچه‌های ما از پس این بازی برآمدند.»

از ایشان پرسیدیم شانس قهرمانی ایران چند درصد است؟ کفاشیان پاسخ داد: «نمی‌توانم درصد بگویم. ما هر بار رفتیم جام ملت‌ها تیم خوب بوده ولی یک جایی به سد خوردیم و نتوانستیم بالا برویم. اما اگر شانس بیاوریم و بچه‌ها خوب کار کنند می‌توانیم بالا برویم. من معتقدم پتانسیل بچه‌ها خیلی بالاست و ما بازیکنان خوبی داریم. فقط باید بازی‌شان به هم بگیرد. شاید به خاطر سیستمی که هنگ‌کنگ بازی کرد شکل کار بچه‌ها به هم ریخت.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها