کد خبر: 648892
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۰۶:۴۰:۰۴
| |

سرمربی سابق علی کریمی و اشکان دژاگه جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس؟

باشگاه پرسپولیس چند هفته بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی همچنان به دنبال سرمربی جدید است و در همین راستا سرمربی مشهور آلمانی به مدیران این باشگاه پیشنهاد شده است.

سرمربی سابق علی کریمی و اشکان دژاگه جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس؟
کد خبر: 648892
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۰۶:۴۰:۰۴

جدایی یحیی مدیران باشگاه پرسپولیس به چالش انداخته است و درحالیکه همه هواداران این تیم منتظر بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس بودند درنهایت سرمربی کروات در جلسه‌ای که با درویش داشت بصورت رسمی پاسخ منفی خود را اعلام کرد تا مدیران سرخ به فکر گزینه دیگری برای جانشینی گل‌محمدی باشند و در این بین نام‌های متعددی به پرسپولیس معرفی شده‌اند.

به گزارش ورزش سه، فلیکس ماگات سرمربی مشهور آلمانی یکی از گزینه‌هایی که برای جانشینی یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده اما این گزینه توسط مدیران باشگاه سرخ پایتخت رد شده چرا که رقم درخواستی او بسیار بالا بوده است. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس بودجه محدودی برای انتخاب سرمربی دارد فلیکس ماگات برای یک فصل دو میلیون دلار می‌خواست که طبیعتا پرداخت چنین مبلغی برای این باشگاه مقدور نیست و به همین خاطر این گزینه اصلا جدی نشد.

ماگات ۷۰ ساله سابقه مربیگری تیم‌هایی مثل هامبورگ، ولفسبورگ، شالکه، بایرن مونیخ، اشتوتگارت، اینتراخت فرانکفورت، وردربرمن، نورنبرگ، فولام و هرتابرلین را در کارنامه خود دارد. این مربی در ولفسبورگ سرمربی اشکان دژاگه و در شالکه سرمربی علی کریمی بود و با این تیم یک بار قهرمان بوندس لیگا شده و همچنین و دو بار با بایرن مونیخ قهرمان بودنس‌لیگا شده. ضمن اینکه دو قهرمانی جام حذفی فوتبال آلمان را با باواریایی‌ها در کارنامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها