کد خبر: 648517
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

وقتی به تیم ملی دعوت نشدم شوکه شدم/ شانس آوردم به نساجی نرفتم

بازیکن سپاهان اصفهان گفت: قرار بود به نساجی بروم ولی خداروشکر این اتفاق رخ نداد تا شرایطم تغییر کند.

وقتی به تیم ملی دعوت نشدم شوکه شدم/ شانس آوردم به نساجی نرفتم
کد خبر: 648517
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ۱۰:۳۵:۰۰

محمدجواد حسینی‌نژاد بازیکن سپاهان اصفهان دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: فصل خوبی برای من بود. خوزه مورایس به من اعتماد کرد و توانستم توانایی‌های خود را نشان دهم و در کنار این همه ستاره بازی کنم. همیشه منتظر این فرصت بودم تا خودم را ثابت کنم. خداروشکر این فرصت برای من مهیا شد.

به گزارش خبرورزشی، وی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی گفت: ابتدا شوکه شده بودم اما این موضوع برای همه بازیکنان پیش می‌آید. این پستی و بلندی همیشه بوده است. من در جوانی و در این سن کم شرایط خوبی را تجربه کردم و این به من انگیزه می‌دهد تا پیشرفت کنم.

مهاجم جویباری سپاهان در مورد چگونگی روی آوردن به فوتبال، گفت: در جویبار هر کسی به دنیا می‌آید، خانواده‌اش علاقه دارد تا پسرش کشتی‌گیر شود اما خانواده ما اینگونه نبود. من فوتبالم را مدیون استاد اصغرپور هستم که روند زندگی من را تغییر داد و در تیم شهروند جویبار بازی کردم و رفته رفته پیشرفت کردم. قرار بود به نساجی بروم ولی خداروشکر این اتفاق رخ نداد تا شرایطم تغییر کند.

حسینی‌نژاد بیان کرد: زیر ساخت ورزشی سپاهان در ایران بی‌نظیر است و این موضوع برای فوتبال ما بسیار خوب است و می‌تواند باعث پیشرفت فوتبالیست‌ها شود. ما جوانان خوبی در سپاهان داریم که آینده‌دار هستند و باشگاه و سرمربی اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارند.

وی در خصوص شرایط تیم ملی ایران در جام ملت‌ها، گفت: امسال تیم خوبی داریم و همه در بهترین شرایط خود هستند. حس می‌کنم بهترین نمایش خود را در این مسابقات داشته باشیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها