کد خبر: 648040
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۰۵:۱۰:۴۶
| |

داور معروف قطری بازی ایران را سوت می‌زند

عبدالرحمن جاسم به عنوان داور دیدار ایران و فلسطین انتخاب شده است.

داور معروف قطری بازی ایران را سوت می‌زند
کد خبر: 648040
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۰۵:۱۰:۴۶

تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه نخستین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا را برگزار می کند. ملی پوشان در گام نخست، باید به مصاف تیم ملی فلسطین بروند.

به گزارش ورزش سه، طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تیم داوری از کشور میزبان، کار قضاوت این مسابقه را برعهده خواهد داشت. عبدالرحمن الجاسم به همراه دستیارانش طالب سالم و سعود احمد قرار است که دیدار ایران و فلسطین را قضاوت کنند.

عبدالرحمن الجاسم که قضاوت دیدار رده بندی جام جهانی میان کرواسی و مراکش را برعهده داشت، یکی از شناخته شده ترین داوران آسیا و جهان است و در نخستین مسابقه ای که در جام ملت ها قضاوت می کند، بازی ایران را سوت خواهد زد.

این برای دومین بار است که عبدالرحمن الجاسم در جام ملت های آسیا، یک بازی ایران را قضاوت می کند. او در سال 2019 نیز تقابل با چین از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را داوری کرد که ملی پوشان با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

عبدالرحمن الجاسم پیش از این نیز در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، دیدار ایران و لبنان را در بیروت سوت زد که شاگردان اسکوچیچ با کامبک در ثانیه های پایانی، بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک پیروز شدند.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های ملی ایران و فلسطین روز یکشنبه و از ساعت 21 در استادیوم اجوکیشین سیتی برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها