کد خبر: 647613
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۰۰:۳۰:۳۵
| |

اظهار نظر عجیب طارمی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها؛ شاید از گروه صعود نکنیم!

ستاره تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد شرایط خوبی برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا دارند.

اظهار نظر عجیب طارمی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها؛ شاید از گروه صعود نکنیم!
کد خبر: 647613
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۰۰:۳۰:۳۵

مهدی طارمی در گفت‌وگوی اسکایپی و زنده با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: به نظرم ما از نظر فنی یک تیم خیلی خوب و به معنای واقعی یک تیم هستیم. ژاپن بازیکنان بزرگی دارد که در اروپا بازی می‌کنند ولی راجع به تیم خودمان می‌گویم که بازیکنان باتجربه و جوانان خوبی داریم و آقای قلعه‌نویی تلفیق خیلی خوبی را در کنار هم رقم زده است.

به گزارش ورزش سه، او ادامه داد: با توجه به تجربه این ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی، این بازیکنان در عین جوانی، تجربه لازم را هم دارند و به نظرم تیم کاملی هستیم که انگیزه بالایی داریم و مردم هم انگیزه لازم را به ما دادند. انرژی خیلی خوب و مثبت از مردم در جزیره کیش گرفتیم و آن را حس کردیم. توقع مردم نسبت به خودمان را می‌دانیم و این یک حُسن برای ماست و باید تمام توانمان را بگذاریم تا شرمنده مردم نشویم. باید دل مردم را شاد کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه رقم بخورد و آخر داستان نیز مردم ما شاد باشند.

این ستاره تیم ملی ایران اضافه کرد: وقتی وارد یک تورنمنت می‌شویم، از بازی اول تا آخر مهم نیست حریف ما چه کسی است و باید ۱۰۰ درصد توان را بگذاریم. فلسطین می‌خواهد بهترین بازی خود را انجام بدهد و همه می‌خواهند بهترین دستاورد را برای کشورشان رقم بزنند و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.

طارمی تاکید کرد: از بازی اول تمام تمرکزمان را گذاشتیم و پله‌پله پیش می‌رویم و به لطف خدا و انرژی از مردم عزیز، تا فینال برویم و بتوانیم مرحله به مرحله به موفقیت برسیم. همه تلاش می‌کنیم تا تمام توان را بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم.

او یادآور شد: الان شرایط فوتبالی ایران را می‌دانیم. ما با هزاران مشکل در  فوتبال ایران و تیم ملی، هیچوقت هیچ چیزی را به روی خودمان نیاوردیم و سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا برسیم. انتظار داریم رسانه‌ها و مردم یک ماه همه چیز را کنار بگذارند و حمایت کنند. مردم و رسانه‌ها حق‌شان بیش از این است ولی همه در یک مسیر، ریل و کشتی هستیم و باید دست به دست هم بدهیم تا بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

این مهاجم تیم ملی ایران یادآور شد: اصلا شاید از گروه بالا نرویم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را رقم بزنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها