کد خبر: 647387
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۰۸:۳۵:۴۰
| |

پرسپولیس پول ندارد و بعضی‌ها نمی‌خواهند یحیی باشد!

موفق‌ترین مربی تاریخ پرسپولیس (به لحاظ تعداد جام) دوست نداشت به این شکل کنار برود اما شرایط برای یک خداحافظی باشکوه فراهم نشد.

پرسپولیس پول ندارد و بعضی‌ها نمی‌خواهند یحیی باشد!
کد خبر: 647387
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۰۸:۳۵:۴۰

در روزهایی که فصل نقل و انتقالات را شروع کردیم و تیم‌های لیگ برتری با جذب بازیکنان جدید تقویت می‌شوند وضعیت پرسپولیس خوب نیست.

به گزارش روزنامه اعتماد، تیمی که در فصل قبل هر سه جام‌ ممکن در فوتبال ما را به ویترین افتخاراتش اضافه کرد به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و درنهایت کار به جایی رسید که یحیی گل‌محمدی، از سمت سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد. استعفایی که برخلاف دفعات قبلی به نظر می‌رسد این‌بار بی‌بازگشت خواهد بود و امروز (یکشنبه) با حضور نماینده گل‌محمدی در باشگاه کار این مربی در پرسپولیس به پایان می‌رسد.

از راهروهای باشگاه خبر رسیده که یحیی در آخرین صحبت‌هایی که با مدیر باشگاه داشته در جریان وضعیت بد مالی مجموعه قرار گرفته و از طرفی اعتقاد دارد با ادامه حضور وی نه تنها کمکی به پرسپولیس نمی‌شود بلکه ‌این تیم با دردسر عوامل بیرونی روبه‌رو خواهد شد!

عواملی که سرمربی مستعفی قرمزها چند باری در کنفرانس مطبوعاتی به‌طور غیررسمی به آن اشاره داشته و این ذهنیت به او القا شده که تا زمانی که او روی نیمکت پرسپولیس باشد بعضی از جریانات خارج از زمین به این تیم ضربه می‌زند. از طرفی، یحیی که پیش از این لیستی از بازیکنان مدنظرش را دراختیار درویش قرار داده بود امید زیادی به جذب بازیکنان مدنظرش ندارد و با توجه به تقویت‌ سایر تیم‌ها می‌داند چه کار سختی در ادامه فصل خواهد داشت تا در‌ مجموع و با سنگین و سبک کردن شرایط تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و با تیمش خداحافظی کند. 

موفق‌ترین مربی تاریخ پرسپولیس (به لحاظ تعداد جام) دوست نداشت به این شکل کنار برود اما شرایط برای یک خداحافظی باشکوه فراهم نشد.  در این شرایط و با خداحافظی گل‌محمدی حالا باید دید درویش کدام مربی را جایگزین او می‌کند و نقاط ضعف این تیم را چگونه پوشش خواهد داد.  آیا این باشگاه که پولی هم در بساط ندارد سراغ گزینه‌های خارجی می‌رود تا هوادارانش را راضی کند یا گزینه‌های داخلی را بررسی خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها