کد خبر: 647350
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۰۱:۱۵:۰۰
| |

دلبری برانکو در روز جدایی گل‌محمدی

تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانست با یک گل از سد امارات عبور کند.

دلبری برانکو در روز جدایی گل‌محمدی
کد خبر: 647350
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ۰۱:۱۵:۰۰

تیم ملی عمان در یک بازی دوستانه موفق شد با یک گل از سد میزبان خود امارات عبور کند تا بدین ترتیب پائولو بنتو پس از کسب 6 پیروزی متوالی، طعم تلخ شکست را بچشد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان برانکو خیلی زود و در دقیقه پنج به گل دست یافتند. روی یک حرکت خوب توسط صلاح الیحیایی از سمت راست و ارسال زمینی این بازیکن، عبدالله فواز با یک شوت بغل پای دیدنی، توپ را به طاق دروازه امارات چسباند و تیمش را پیش انداخت.

علی مبخوت توانست در دقیقه 30 امارات را به گل برساند. روی یک پاس در عمق تماشایی، کاپیتان تیم پائولو بنتو در موقعیت تک به تک با گلر عمان قرار گرفت و ضربه‌اش را وارد دروازه کرد ولی به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

عمان می‌توانست در دقیقه 30 به گل دوم دست یابد. روی ضدحمله سریع از سمت راست و یک ارسال زمینی به روی دروازه، توپ توسط سنگربان امارات دفع شد ولی در برگشت توپ به عبدالله فواز رسید که شوت محکم او را زاید سلطان از روی خط دروازه برگشت داد.

روی حرکت خوب لیما از سمت راست و ارسال زمینی او، توپ در پشت محوطه جریمه به کایو رسید که ضربه بغل پا و فنی او از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

امارات در ثانیه‌های پایانی، فرصت بسیار خوب دیگری را از دست داد. ارسال طاهون الزعبی به دهانه دروازه را کایو نتوانست به گل تبدیل کند و در نهایت نیز این بازی با همان یک گل به سود عمان به پایان رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها