کد خبر: 647270
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۰:۲۰:۴۱
| |

آقای تاج! استفاده از میراث دیگران پاسخگویی هم می‌خواهد!

ترسناک است فکر کردن به اینکه اگر تاج و مربی محجوبش مارک ویلموتس کار را ادامه داده بودند امروز ممکن بود ما فقط نظاره‌گر جام ملت‌های آسیا از تلویزیون باشیم!

آقای تاج! استفاده از میراث دیگران پاسخگویی هم می‌خواهد!
کد خبر: 647270
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۰:۲۰:۴۱

یک هفته دیگر جام ملت‌ها شروع می‌شود و ما هم دیگر از فردا همه ‌چیز را کنار می‌گذاریم و فقط برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم، اما قبلش باید خیلی خلاصه سنگ‌های‌مان را با آقای رییس  وا بکنیم. 

به گزارش روزنامه اعتماد، تیم ملی دارد می‌رود جام ملت‌ها اما شما آقای تاج امیدوارم آن‌قدر شهامت داشته باشید که بپذیرید هیچ کاری برای تیم نکردید. نه بازی دوستانه درست و حسابی داشتیم نه اردوی خاصی. بورکینافاسو شد گزینه آماده‌سازی تیم ملی به اضافه چند مسابقه در کافا و اردن و... هرقدر هم انتقاد کردیم گفتید پول نیست، تحریمیم! 

تیم از لحاظ رسانه‌ای تحت فشار بود و شما اقدامی نکردید. تنها اقدام رسانه‌ای شما این بود که به رسانه‌های نزدیک‌تان تاکید کنید بنویسند تیم با پرواز اختصاصی رفته کیش یا پخش کنید که بورکینافاسو چند تا بازیکن لژیونر دارد. حقوق مربیان و دستیاران و پاداش بچه‌های تیم ملی، نه حواله ماشین که همین پاداش برد که در دوره فدراسیون قبلی تصویب شده بود، پرداخت نشد. 

تیم در فاصله چند روز مانده به جام ملت‌ها در کیش اردو زد که البته اتفاق خوبی است و باعث توسعه فوتبال است، ولی با ذکر این نکته اگر عزیزی خادم، رییس قبلی فدراسیون فوتبال، کمپ تیم ملی را در کیش دایر نکرده بود معلوم نبود شما امروز چه کار می‌خواستی بکنی و یوزها را در فاصله چند روز تا جام ملت‌های آسیا به کجا ببری. آن‌هم در این روزها که کیلومتر کیلومتر کابل کمپ تیم ملی در تهران را می‌دزدند و نه شما و نه حراست فدراسیون و نه حراست وزارت ورزش کار خاصی نمی‌کنید. 

تمام آنچه در این مدت بوده حاصل دسترنج قبلی‌هاست. اگر صعودی به جام جهانی بوده یا همین حضور در جام ملت‌ها، اگر کمپ تمرینی کیش و زمین هیبریدش بوده یا حتی لباس تیم ملی. آنچه از شما دیدیم تنها وعده بود و وعده! واقعا ترسناک است فکر کردن به اینکه اگر شما و مربی محجوب‌تان مارک ویلموتس کار را ادامه داده بودید امروز ممکن بود ما فقط نظاره‌گر جام ملت‌های آسیا از تلویزیون باشیم!

شما برای تیم ملی کاری نکردید و نیاز هست حتما همین امروز در جریان قرار بگیرید که اگر نتیجه‌ای حاصل شود که ما امیدوارانه منتظر آن هستیم تنها حاصل زحمات بازیکنان و کادرفنی خواهد بود. اما اگر این یک مورد هم ضمیمه شود به انبوه شکست‌های دوران مدیریتی شما مقصر فقط و فقط مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال است. به بیان ساده‌تر نمی‌شود که تنها از میراث مدیران قبلی فدراسیون سود ببرید ولی هنگام پاسخگویی غیب‌تان بزند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها