کد خبر: 646898
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۴۰:۵۰
| |

پشت پرده کبودی زیرچشم واندا نارا و ایکاردی

واندا نارا و مائورو ایکاردی به همراه فرزندانشان برای تعطیلات سال نو به دبی رفتند و تصاویری از اوقات خوش خود را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند.

پشت پرده کبودی زیرچشم واندا نارا و ایکاردی
کد خبر: 646898
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۲۳:۴۰:۵۰

مائورو ایکاردی ۳۰ ساله در تساوی ۰-۰ گالاتاسرای مقابل فنرباغچه آسیب دید و چشمش کبود شد و واندا نارای ۳۷ ساله با ایجاد یک کبودی ساختگی زیر چشم خود با او ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرورزشی، واندا و ایکاردی برای تعطیلات سال نو به همراه فرندانشان به دبی رفتند تا از آفتاب داغ لذت ببرند. واندا تصاویری از خودش، ایکاردی و پنج فرزندشان را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. اما عکسی که بیشتر از بقیه توجه کاربران را به خود جلب کرد تصویر روز کریسمس این زوج جنجالی بود که ایکاردی را با چشم کبود نشان می‌داد در کنار واندا نارا که زیر چشمش را با لوازم آرایشی سیاه کرده بود تا شبیه به همسرش باشد.

واندا در سال ۲۰۱۳ از مکسی لوپس جدا شد تا با مائورو ایکاردی باشد. او سه پسر از لوپس دارد: والنتینو گاستون، کنستانتینو و بندیکتو. واندا مدت کوتاهی بعد از جدایی‌اش با ایکاردی در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو دختر است به نام‌های فرانچسکا که در سال ۱۹ ژانویه ۲۰۱۵ به دنیا آمد و ایزابلا که متولد ۲۷ اکتبر ۲۰۱۶ است.

 

ایکاردی واندا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها