کد خبر: 646794
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۰:۳۰:۵۶
| |

خبر مهم کمیته انضباطی؛ دربی شاید سه هیچ!

رییس کمیته انضباطی اعلام کرد که استقلال و پرسپولیس از یکدیگر شکایت متقابل داشته‌اند.

خبر مهم کمیته انضباطی؛ دربی شاید سه هیچ!
کد خبر: 646794
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۰:۳۰:۵۶

پیش از شروع این فصل لیگ برتر مهدی تاج اعلام کرد که تخطی از مقررات نقل و انتقالات با حکم ۳-۰ برای بازی‌ها مواجه خواهد شد اما چهار تیم مدعی که در کمیته انضباطی پرونده داشتند، با این حکم مواجه نشدند.  

به گزارش خبرورزشی، ابوالفضل حسن‌زاده در این خصوص می‌گوید: اینکه چرا درخصوص قانون سقف بودجه هیچ بازی‌ای ۳-۰ نشد چون هیچ تیمی در مهلت مقرر ۲۴ ساعت شکایت نکرد. رییس فدراسیون فوتبال که نمی‌تواند آموزش بدهد که باید در موعد ۲۴ ساعت شکایت کنید.

وی افزود: استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از سپاهان شکایت کردند ولی هیچ کدام ۲۴ ساعت بعد از بازی نبود. اگر طی ۲۴ ساعت شکایت صورت می‌گرفت و تخلفی احراز می‌شد، قطعا ما حکم بر ۳-۰ می‌دادیم.

با این حال رییس کمیته انضباطی خبر مهمی را اعلام کرد و گفت: البته شکایت استقلال و پرسپولیس از یکدیگر بعدِ دربی ظرف ۲۴ ساعت مقرر بوده ولی هنوز رأی ندادیم و باید تشخیص دهیم بازیکنی غیر مجاز بوده یا نه. شکایت آنها واصل شده است.

او در پاسخ به این سوال که شکایت از کدام بازیکنان انجام شده؟ عنوان کرد: اگر اجازه بدهید اسم نیاورم چون هنوز در مرحله تحقیقات است.

البته او در پایان گفت که همه بازیکنان استقلال تبرئه شده و حتی برای شکایت آلومینیوم اراک هم مصداق بازیکن غیرمجاز وجود نداشته تا به این ترتیب سایه تغییر نتیجه دربی حداقل از روی استقلال برداشته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها