کد خبر: 646731
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۸:۳۰:۰۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کنایه علیرضا فغانی به خداداد افشاریان و فدراسیون فوتبال؛ پایان خوش؟ + عکس

علیرضا فغانی با انتشار یک استوری به شکل غیر مستقیم نسبت به رفتار فدراسیون فوتبال و کمیته داوران با خودش واکنش نشان داد.

کنایه علیرضا فغانی به خداداد افشاریان و فدراسیون فوتبال؛ پایان خوش؟ + عکس
کد خبر: 646731
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۸:۳۰:۰۱

مدتی قبل علیرضا فغانی برترین داور ایرانی به بهانه بالا رفتن سن و ایجاد فرصت برای داوران جوان‌تر توسط مقامات فدراسیون و کمیته داوران از فهرست داوران بین‌المللی ایران خط خورد. 

به گزارش اعتمادآنلاین، این اتفاق در حالی رخ داد که فغانی با اختلاف هنوز بهترین داور ایران به حساب می‌آید و بعد از قرار گرفتن در فهرست داوران بین‌المللی استرالیا، در صورتی که ایران راهی این مرحله نشود یکی از شانس‌های قضاوت در فینال جام ملت‌های آسیا به حساب می‌آید.

خط خوردن فغانی از فهرست داوران بین‌المللی انتقادات زیادی را برانگیخت. از آن بدتر این بود که کمیته داوران و فدراسیون فوتبال هیچ تقدیری از برترین داور تاریخ ایران که سابقه قضاوت در رده‌بندی جام جهانی و فینال المپیک را در کارنامه دارد انجام نداد. 

فغانی بعد از مدت‌ها سکوت در این رابطه امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش نسبت به این مساله واکنش نشان داد. فغانی با انتشار تصاویر مربوط به مراسم بزرگداشت برای داوران خارجی که به تازگی از فهرست داوران بین‌المللی کشورشان خارج شده‌اند، نوشت: بعد از پایان قضاوت بین‌المللی و خروج از لیست فیفا، محترمانه مورد تجلیل قرار گرفتند. فغانی در انتهای متن از هشتگ پایان خوش استفاده کرد. 

این نشان می‌دهد فغانی از نوع رفتار فدراسیون فوتبال و مقامات کمیته داوران با خودش دلخور است و اقدام آنها را به نوعی بی‌احترامی تلقی کرده است که البته در این زمینه حق هم با او است. 

فغانی تجلیل

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها