کد خبر: 646715
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۵:۱۰:۳۵
| |

درخواست نجومی لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در حالی اقدام به مذاکره با یورگن لوکادیا کرده که این بازیکن با قراردادی کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به ایران نخواهد آمد.

درخواست نجومی لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس
کد خبر: 646715
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ۱۵:۱۰:۳۵

رضا درویش چندی پیش خبر از مذاکره با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق این تیم برای بازگشت به پرسپولیس داد و پس از آن نیز یحیی گل‌محمدی تأکید کرد از بازگشت این بازیکن استقبال می‌کند.

به گزارش تسنیم، لوکادیا که پس از جدایی از پرسپولیس به لیگ چین رفته، فصل گذشته عملکرد نسبتاً موفقی در این لیگ داشت و حالا پیشنهادات حدود یک میلیون دلاری از لیگ چین دارد. علاوه بر این موضوع این مهاجم هلندی پیشنهادات بیش از یک میلیون دلاری از لیگ امارات نیز داشته که به دلیل رضایتش از شرایط زندگی در چین با آن مخالفت کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد لوکادیا حتی در صورتی که برای بازگشت به پرسپولیس تمایل داشته باشد، درخواست رقمی حدود یک‌ونیم میلیون دلار دلار برای هر فصل دارد که این موضوع کار سرخپوشان را بسیار سخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت از لوکادیا این بازیکن را به پرداخت ۳۲۴ هزار دلار به سرخپوشان محکوم کرده اما با در نظر گرفتن این مبلغ هم باید بیش از یک میلیون دلار برای حضور لوکادیا در پرسپولیس هزینه کند که در شرایط مالی کنونی این باشگاه کمی بعید به نظر می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها