کد خبر: 646574
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

جای خالی ستاره‌های فوتبال مردان در مراسم ملیکا/ بی‌معرفتی فوتبالیست‌ها در قبال ستاره ملی‌پوش

آخرین وداع ملیکا محمدی بدون حضور جامعه فوتبال مردان انجام شد.

جای خالی ستاره‌های فوتبال مردان در مراسم ملیکا/ بی‌معرفتی فوتبالیست‌ها در قبال ستاره ملی‌پوش
کد خبر: 646574
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۰:۰۰

بامداد سوم دی‌ماه بود که خبر هولناک مرگ ملیکا محمدی در سانحه تصادف، به تیتر اول تمام رسانه‌ها تبدیل شد. بلافاصله بعد از این سانحه، خانواده ملیکا خودشان را از آمریکا به ایران رساندند تا مقدمات تشییع پیکر پاک او را فراهم کنند. بم، شیراز و در نهایت تهران در یک هفته گذشته میزبان پیکر این ستاره بودند؛ قرار بود آخرین وداع با ملیکا در استادیوم آزادی با حضور اهالی ورزش انجام شود و همه منتظر رقم خوردن یک روز باشکوه برای شماره 18 تیم ملی زنان بودیم اما وداع غریبانه ملیکا در استادیوم آزادی، به اندازه خبر پرواز او دلخراش بود.

به گزارش ورزش سه، درحالی که در تمام یک هفته گذشته بارها در رسانه‌ها در خصوص آخرین وداع ملیکا اطلاع‌ رسانی شده بود، اما در کمال ناباوری، امروز صبح در مراسم تشییع پیکر او خبری از جامعه فوتبال مردان نبود. اگرچه امروز و فردا 4 مسابقه لیگ برتر از هفته پانزدهم برگزار خواهد شد و این نقد به مسئولین سازمان لیگ وارد است که چرا تمهیدات هوشمندانه‌تری برای مدیریت بهتر این مراسم نیندیشند، اما به‌طور مثال پیکان و استقلال دیروز در تهران مسابقه داشتند و حالا هم اعضای این تیم به تعطیلات نیم فصل خواهند رفت، آن‌ها به راحتی و با کوچک‌ترین برنامه‌ریزی می‌توانستند امروز در ورزشگاه آزادی مهمان خانواده ملیکا باشند و هم‌دردی جامعه فوتبال مردان با فوتبال زنان را نشان دهند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

این انتظار از اعضای تیم ملی مردان هم می‌رفت که در این ضایعه دردناک کنار فوتبال زنان حضور داشته باشند اما درست 10 دقیقه پیش از آغاز مراسم تشییع ملیکا، لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام می‌شود و خبری از حضور بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در این مراسم نیست.

حسین ماهینی، جواد کاظمیان، آندرانیک تیموریان، ابراهیم شکوری و علیرضا امامی‌فر، تنها پیشکسوتان فوتبال مردان بودند که امروز صبح در استادیوم آزادی حضور پیدا کرده بودند و تعداد نمایندگان جامعه فوتبال مردان در این مراسم به اندازه انگشتان یک دست بود.

نکته قابل تامل این است که این اتفاق درحالی رقم خورد که در هفته‌های اخیر، زنان فوتبال دوست استقبال حداکثری از مسابقه مردان از خود نشان دادند و همواره سعی کردند که از تیم مردان شهر خود حمایت لازم را داشته باشند اما حالا می‌بینیم که در مراسم تشیع یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی زنان، خبری از حضور جامعه فوتبال مردان نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها