کد خبر: 645988
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

واقعیتی که درباره قرارداد ستاره‌های سپاهان لو رفت!

مدیران باشگاه سپاهان برای آنکه بتوانند سقف بودجه را رعایت کنند، قراردادهای بازیکنان را دو ساله امضا کردند و جلوی مبلغ سال دوم رقم‌های هنگفتی را نوشته‌اند.

واقعیتی که درباره قرارداد ستاره‌های سپاهان لو رفت!
کد خبر: 645988
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ ۲۰:۱۰:۰۰

کمیته استیناف فدراسیون امروز ضمن برگرداندن 4 امتیاز کسر شده به باشگاه سپاهان مواردی را درباره قرارداد برخی بازیکنان این تیم مطرح کرد. یکی از موضوعاتی که درباره قرارداد سپاهانی‌ها وجود داشت، ارقام نجومی در قرارداد سال دوم بود.

به گزارش ورزش سه، در این باره گفته می‌شد مدیران باشگاه سپاهان برای آنکه بتوانند سقف بودجه را رعایت کنند، قراردادهای بازیکنان را دو ساله امضا کردند و جلوی مبلغ سال دوم رقم‌های هنگفتی را نوشته‌اند به عبارت بهتر رقم قرارداد امسال برخی نفرات معقول است اما در سال دوم مبلغی بسیار بالا ثبت شده که این مسئله از سوی استیناف تایید شده است.

در بخشی از اطلاعیه استیناف درباره قراردادهای بازیکنان سپاهان آمده است: «مطابق با بند 27 دستورالعمل، باشگاه این حق را دارد که قراردادها را با افزایش 25 درصدی دستمزد تمدید نماید؛ در حالیکه در قراردادهای آقایان پیام نیازمند، رضا اسدی، هادی محمدی، رضا شکاری و کاوه رضایی افزایش دستمزدها بیش از 25 درصد می‌باشد.»

باشگاه سپاهان موظف است ارقام ثبت شده برای قرارداد سال دوم 6 بازیکنی که نام آنها توسط استیناف اعلام شده را اصلاح کند که اگر این اتفاق نیفتد، برای فصل آینده ممکن است دچار مشکلاتی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها