کد خبر: 645604
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۰۹:۳۷:۵۱
| |

شوک سنگین به فوتبال ایران؛ بازیکن ملی‌پوش در حادثه رانندگی درگذشت

متأسفانه ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

شوک سنگین به فوتبال ایران؛ بازیکن ملی‌پوش در حادثه رانندگی درگذشت
کد خبر: 645604
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۰۹:۳۷:۵۱

فوتبال ایران در صبح یکشنبه با شوک عجیب و خبری ناراحت کننده روبه‌رو شد. طی یک حادثه رانندگی، متأسفانه ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ورزش سه، این اتفاق بامداد امروز رخ داد که بر اثر واژگونی یک خودرو تیبا، سه سرنشین آن که از بازیکنان تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم بودند، دچار آسیب دیدگی شدید شده و روانه بیمارستان شدند.

این سه بازیکن تیم ملی سوار بر خودروی کرایه عازم بم بوده‌اند که در ورودی شهر بم، دوراهی باغچمک، به دلیل عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت قابل اطمینان، این خودرو تیبا واژگون شده است.

متأسفانه در این سانحه، ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم، جان خود را از دست می‌دهد و دو هم تیمی دیگر وی نیز که در خودرو حضور داشته‌اند، دچار مصدومیت می‌شوند.

ملیکا محمدی

زهرا خواجوی سنگربان تیم ملی فوتبال زنان نیز در این سانحه دچار شکستی لگن شده و بهناز طاهرخانی نیز دیگر مصدوم این سانحه است که تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

تیم خاتون بم چند روز پیش و با حضور سه بازیکن فوق، موفق شده بود در دیداری حساس از هفته ششم لیگ زنان، با سه گل از سد سپاهان عبور کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها