کد خبر: 644987
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۰۲:۵۰:۰۸
| |

به‌خاطر فحاشی «شتیل‌بگیرها» می‌مانم/ گواردیولا هم نمی‌توانست کار من را انجام دهد

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه اگر تا امروز صحبت نکرده‌ام، نجابت به خرج داده‌ام، افرادی که در ورزشگاه علیه او شعار دادند را شتیل‌ بگیر معرفی کرد.

به‌خاطر فحاشی «شتیل‌بگیرها» می‌مانم/ گواردیولا هم نمی‌توانست کار من را انجام دهد
کد خبر: 644987
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۰۲:۵۰:۰۸

ساکت الهامی پس از شکست ۴ بر یک مس مقابل ملوان در نشست خبری گفت: به تیم ملوان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم.  واقعیت این است که امروز جایی است که باید صحبت کنم. اگر تا امروز صحبت نکرده‌ام نجابت به خرج داده‌ام. مقابل تراکتور پنالتی قطعی ما را نگرفتند و همان توپ تبدیل به گل حریف شد. نمی‌خواهم از داوری بگویم، اما امروز فقط داوری می‌توانست این کار را با ما بکند که کرد. هم شکایت می‌کنیم و هم اکرمی را به خدا واگذار می‌کنم، چون در روز سخت‌مان این کار را کرد. احتیاج داشتیم این بازی را ببریم. دقیقه ۹ اگر دفاع وسط حریف را اخراج می‌کرد شرایط کاملاً فرق می‌کرد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: تا آمدیم خودمان را جمع و جور کنیم، آفساید شهباززاده را به اشتباه اعلام کردند. در ادامه به بازی برگشتیم و گل اول‌مان را زدیم که جلال علی‌محمدی را داور اخراج کرد که اصلا آن صحنه خطا نبود. از افشاریان گِله دارم. تنها مربی‌ای که تاکنون درباره داوری صحبت نکرده و فقط تبریک گفته من بوده‌ام. این‌طور که نمی‌شود، من هم خانواده دارم و ۷۰ دقیقه فحش ناموس شنیدم. مگر من از پشت کوه برای مربیگری به اینجا آمده‌ام؟ همه می‌دانند که اینها شتیل‌بگیر هستند و من هم به آنها شتیل نمی‌دهم. یک مشت شتیل‌بگیر آمده‌اند و به من فحش می‌دهند و هرچه به من گفتند به خودشان برمی‌گردد. در تاریخ باشگاه شما تنها یک پنجمی داشتید، اما من با دو جام به اینجا آمده‌ام.

الهامی عنوان کرد: نساجی را در شرایطی نگه داشتم که گواردیولا هم نمی‌توانست این کار را بکند. تراکتور هم از زمانی که من به این تیم شرایط خوبی پیدا کرد و سهمیه گرفت. من با آبرو به اینجا آمدم و نجابت کردم که تا الان حرفی نزدم. بازیکن من تاکنون پول نگرفته‌ است و در زمین راه می‌رود؛ چه کار باید بکنم؟ باید از بیرون بازیکن بیاورم؟ دکتر تیم من من قبل از بازی به تمرین نیامده و می‌گوید بچه‌های من مدرسه دارند. چه کسی می‌گوید این تیم سال گذشته ۱۵۰ میلیارد هزینه کرده است؟ این تیم سال گذشته ۳۰۰ میلیارد هزینه کرده و ۱۳۰ میلیارد بدهی از سال گذشته دارد. تا امروز ۲۰ درصد از پول قراردادم را گرفته‌ام. پول عمل پدرم که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند را ندارم و طلاهای همسرم را فروخته‌ام. دکتر تیم هم می‌گوید که باید پول مدرسه بچه‌هایش را بدهد.

وی ادامه داد: الان تمام تیم بهم ریخته است. گناه من چیست؟ من باید الان جوابگو باشم؟ فحش ناموس را من می‌شنوم و از این طرف داور این‌طور با ما رفتار می‌کند که حلالش نمی‌کنم. تا ابد داور را حلال نمی‌کنم، چون در روز سخت تیم من را به‌هم ریخت. اگر هفته دوم و سوم بود سکوت می‌کردم. مقابل تراکتور و صنعت نفت چیزی نگفتم، اما الان تیم من احتیاج داشت و درست بازی می‌کردیم. اگر بازیکن حریف اخراج می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ اگر تک‌به تک شهباززاده را آفساید نمی‌گرفت چه اتفاقی می‌افتاد؟

سرمربی مس رفسنجان یادآور شد: کادرفنی تاکنون ۲۰ درصد گرفته است. تدارکات ما پول اجازه خانه‌اش را ندارد. سال گذشته اینجا پاداش آنچنانی دادند. مشخصه مس خوش‌حسابی و انضباطی مالی بود، اما الان کاملاً برعکس شده است. من در فشار هستم و به همین دلیل حرف می‌زنم. تا زمانی که گل نخوردیم تیم من مشکلی ندارد، اما گل که می‌خوریم تیم می‌شکند؛  چون همه بازیکنان ما تحت فشار هستند، چک داشته‌اند و پاس نشده است. به همین دلیل می‌گویم آقای اکرمی، آقای حسن‌زاده، آقای تاج قسم می‌خورم داوری بازی امروز پر حرف و حدیث بود. می‌دانم به کمیته انضباطی هم باید بروم و آنجا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. مگر می‌شود تیمی را اینگونه نابود کنند؟

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: می‌دانستید که در ۱۵ روز گذشته ۲ بار بازیکنان اعتصاب کرده و تمرین نکردند؟ فقط پورمحمدی حضور داشت و هر بار به شرکت مس می‌رود کسی جوابش را نمی‌دهد. می‌دانید هزینه هواپیمایی که چارتر می‌شود، از جیب شخص دیگری بوده است؟ اگر تیم را نمی‌خواهید اعلام کنید. نمی‌دانید در رختکن تیم چه کسانی گریه می‌کنند. هر فرصتی هم که درست می‌کنیم به گل تبدیل نمی‌شود، چون بازیکنان تمرکز ندارند. آنها تحت فشار هستند. هر کسی هر حرفی دارد بگوید که منطقی جوابش را بدهم.  مگر می‌شود تا دقیقه ۳۶ تیم حریف به زمین ما نیاید، اما اینگونه ببازیم. ابتدای حرف‌هایم به ملوان تبریک گفتم، اما از دقیقه ۳۰ به ما فحش دادند. انگار مس پیش از این ۲۰ قهرمانی داشته است. استقلال و پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود چه نتایجی کسب کرده‌اند؟ گواردیولا در بازی‌های اخیر خود چه کرده است؟ از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم، اما افرادی که روی سکو هستند مشخص است که خط گرفته‌اند.

الهامی در پاسخ به این سوال که چرا از تیم‌های صنعت نفت، شمس‌آذر، آلومینیوم و ... مثال نمی‌زنید، گفت: مگر صنعت نفت اوضاعی بهتر از ما دارد؟ مگر اوضاع آلومینیوم خوب است؟ ما این تیم را شکست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی شتیل‌بگیر هستند؟ عنوان کرد: همان‌هایی که شعار می‌دادند و همه شما هم می‌دانید چه کسانی بودند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به این موضوع که تیمش این روزها شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: اصلا هم شرایط مس سخت نیست، این تیم فصل گذشته هم ۳ امتیاز بیشتر از الان داشت. مس قبلا که ۱۰ قهرمانی نداشته است و امسال به من تحویل داده شده است.

الهامی در خصوص صحبت یکی از خبرنگاران، مبنی بر اینکه او  فصل گذشته با تیم هوادار، گفته بود من با ۴ تا پیرزن هم مس را می‌برم و مردم رفسنجان همچنان از او دلگیر هستند، در حالی که تیم امروز مس تیمی است که با ۴ تا پیرزن هم می‌توان آن را برد نه آن تیم سال گذشته، گفت: من اصلاً مشکلی با مردم رفسنجان ندارم و کوچک آنها هستم. سال گذشته چه ربطی به الان دارد. من چه زمانی بهانه آوردم؟

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا دلیل اصلی شکست امروز، اکرمی بود؟  گفت: بله، قطعاً. داشته‌های ما همین است. من میثم تیموری را آورده‌ام؟ من دنبال این نیستم که بگویم مقصر نیستم. به هیچ‌کس قول حضور در آسیا نداده‌ام، اما گفته‌ام این شرایط را درست می‌کنم.

الهامی در پاسخ به این سوال که راهکارش برای خروج از این شرایط چیست؟ گفت: برای نیم فصل باید مس را تقویت و مشکلات فنی را مرتفع کنیم. این شرایطی که داریم و فشار روانی که روی دوش همه ما هست، باید برطرف شود و نباید اینگونه باشد که هواداران در جریان مسابقه به ما فحاشی کنند. ارادت خاصی به همه مردم شهر دارم و فقط گفتم عده‌ای در ورزشگاه حضور داشتند که خط گرفته بودند.  الان مشخص نیست که تیم‌مان فردا تمرین می‌کند یا نه. ما مشکل مالی داریم و کسی به داد ما نمی‌رسد.

الهامی گفت:  اگر امروز به من توهین نمی‌کردند شاید خودم می‌گفتم که می‌خواهم بروم، اما الان می‌ایستم. به شما قول می‌دهم اوضاع را درست می‌کنم. بحث رفسنجان را وسط نکشید. من کوچک همه رفسنجانی‌ها هستم و پای همه آنها را می‌بوسم. اگر هم سال گذشته حرفی زدم بحثم نسبت به کادر فنی بود، نه بازیکن و مردم رفسنجان. اگر برداشت بدی شده بازهم عذرخواهی می‌کنم. بحث رفسنجان را با آن ۱۰ نفری که به ما فحاشی کردند قاطی نکنید. آنها با مردم نجیب رفسنجان تفاوت دارند. ما به استقلال باختیم، اما تشویق شدیم. مشخص است که رفتار آنها برنامه‌ریزی شده است. اگر درمورد مشکلات صحبتی نکردم برای این بود که نمی‌خواستم اوضاع بدتر شود، اما الان تیم در حد انفجار است و ۲ روز تمرین نکردیم. در پایان می‌گویم اگر خطای علی‌محمدی اخراج داشت من مربیگری را کنار می‌گذارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها