کد خبر: 644502
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۷:۴۰:۰۷
| |

افشاریان داور خارجی دربی را هم از بین رفقایش انتخاب کرد!

با اینکه روز گذشته مشخص شد که زید ثامر داور عراقی دارای لایسنس VAR به همراه دستیار خود حیدر عبدالحسن برای حضور در اتاق مانیتورینگ دربی 102 به ایران می‌آیند، امروز فدراسیون فوتبال با دریافت مجوز استفاده از VAR این مسئله را به صورت رسمی اعلام کرد.

افشاریان داور خارجی دربی را هم از بین رفقایش انتخاب کرد!
کد خبر: 644502
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۷:۴۰:۰۷

مسئولان فدراسیون برای دو داور عراقی بلیت سفر به تهران را از بغداد تهیه کرده بودند، این دو داور تا ساعتی دیگر در تهران اقامت پیدا می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، نکته قابل توجه درباره زید ثامر ارتباط نزدیک او با مسئولان کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران است. ثامر داور جوان عراقی است که بعد از درخشش در مسابقات قهرمانی زیر 20 ساله‌های آسیا چند ماه قبل برای قضاوت بازی دوستانه ایران و کنیا به تهران سفر کرد.

این داور عراقی که در بین داوران ایرانی دوستان زیادی دارد و ارتباطاتش با داوران ایرانی نزدیک است، یکی از دوستان خداداد افشاریان هم محسوب می‌شود. زید ثامر در چند سال گذشته بارها به ایران سفر کرده و حالا بار دیگر به درخواست افشاریان برای حضور در اتاق VAR دربی تهران به ایران آمده است.

این داور عراقی همواره حیدر عبدالحسن را به عنوان دستیار و یک دوست کنار خود دارد و حالا بار دیگر آنها کنار هم هستند. زید ثامر در مسابقه فردا به اتاق VAR می‌رود و کمک داور ویدئویی بازی حساس پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها