کد خبر: 643770
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

جنجال باورنکردنی داوری در آبادان؛ نماینده فدراسیون با دستور افشاریان پنالتی را برگرداند؟

در دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک یک اتفاق باورنکردنی رخ داد.

جنجال باورنکردنی داوری در آبادان؛ نماینده فدراسیون با دستور افشاریان پنالتی را برگرداند؟
کد خبر: 643770
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۶:۲۰:۰۰

اتفاقات عجیب و باورنکردنی در استادیوم آبادان رخ داد. روی اشتباه یوسف وکیا بازیکن صعت نفت در دقیقه 54 بود که یونس اکبرپور با سنگربان میزبان یعنی پیام پارسا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پس از سرنگونی بازیکن ایرالکو، داور مسابقه در سوت خود دمید و یک پنالتی را برای اراکی ها اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، این تصمیم داور مسابقه با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت نشینان صنعت نفت همراه شد. آنها اعتقاد داشتند که برخوردی بین اکبرپور و پارسا رخ نداده و حسین زمانی مرتکب اشتباه شده است. مرور تصاویر تلویزیونی نیز نشان می دهد حق با آبادانی هاست و پنالتی اعلام شده صحیح به نظر نمی رسید.

در این دقایق، اعتراض شدید آبادانی ها باعث شد تا حسین زمانی به سراغ کمک خود رفته و با او مشورت کند. تیم داوری به این نتیجه رسیدند که پنالتی درست است و پس از چند دقیقه وقفه در جریان بازی و درست در لحظه ای که میلاد فخرالدینی آماده زدن ضربه بود، از کنار زمین به داور بازی اطلاع دادند که مانع از زدن پنالتی شود.

حسین زمانی، داور مسابقه، به کنار زمین رفت و این موضوع با اعتراض شدید نیمکت آلومینیوم همراه شد. نیمکت نشینان دو تیم نیز با هم درگیر شدند و حتی تعدادی از تماشاگران آبادانی وارد زمین مسابقه شدند و بازی کاملا متوقف شد.

سپس مشخص شد داود رفعتی که به عنوان نماینده فدراسیون در کنار زمین حضور داشت، مانع از زدن ضربه پنالتی شده است. رفعتی تلفن همراه خود را به امیر ایار داور چهارم نشان داد و پس از اطمینان از اشتباه داور مسابقه، آنها قصد داشتند تا تصمیم زمانی را عوض کنند.

حضور خداداد افشاریان به عنوان ناظر داوری در قسمت جایگاه ویژه، این ابهامات را به وجود آورد که ممکن است تماس هایی از سوی رئیس کمیته داوران با رفعتی منجر به تغییر تصمیم داور مسابقه شده باشد.

در لحظاتی که تلویزیون آبادان افشاریان را به تصویر کشیده بود، او در کنار عباس راکی مشغول بررسی این صحنه جنجالی بود و افراد حاضر در استادیوم آبادان مدعی هستند که دخالت هایی خارج از زمین مسابقه و تماس های تلفنی که با رفعتی صورت گرفته، منجر به تغییر تصمیم داور بازی شده است.

در نهایت نیز پس از 14 دقیقه وقفه، حسین زمانی تصمیم خود را عوض کرد و او به جای پنالتی، بازی را با یک دراپ بال به گردش درآورد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها