کد خبر: 643564
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۵:۴۰
| |

رونالدو یک بار دیگر به ایران سفر می‌کند!

با مشخص شدن چهره هشت تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امکان تقابل سپاهان با النصر و الهلال بسیار زیاد است.

رونالدو یک بار دیگر به ایران سفر می‌کند!
کد خبر: 643564
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۲:۴۵:۴۰

مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و هشت تیم موفق شدند جواز حضور در دور بعدی را کسب کنند. العین امارات، نسف قرشی ازبکستان، الهلال، النصر و الاتحاد عربستان به عنوان تیم های سرگروه و سپاهان ایران، الفیحاء عربستان و نوبهار نامانگان ازبکستان نیز به عنوان سه تیمی که در گروه های خود دوم شده، راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

به گزارش ورزش سه، حالا همه چیز آماده برگزاری مراسم قرعه کشی دور حذفی این پیکارهاست. برخلاف دو دوره گذشته رقابت های لیگ قهرمانان که از همان زمان برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص بود تیم ها در صورت صعود با چه حریفی روبرو می شوند، مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت ها قرعه کشی می شود.

با وجود آنکه در کتابچه قوانین برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در فصل 2023 – 2024 هیچ اطلاعات دقیقی درخصوص نحوه قرعه کشی ذکر نشده است، اما از چند هفته قبل خبر داده بودیم که نحوه سیدبندی تیم ها بدین صورت است که از بین آن پنج تیمی که در گروه‌های خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شده‌اند، چهار باشگاهی که بیشترین امتیاز را دارند، در گلدان شماره یک قرار می‌گیرند. آن تیم صدرنشینی هم که امتیاز کمتری نسبت به سایر صدرنشین‌ها دارد، به همراه سه تیم برتری که در گروه‌هایشان دوم شده‌اند، در گلدان شماره 2 قرار می‌گیرد.

در میان تیم های صدرنشین، العین با 15 امتیاز، نسف قرشی با 11 امتیاز، الاتحاد با 15 امتیاز، الهلال با 16 امتیاز و النصر با 14 امتیاز راهی دور بعد شدند. در نتیجه نسف قرشی که کمترین امتیاز را کسب کرده، به همراه تیم های سپاهان ایران، نوبهار نامانگان ازبکستان و الفیحاء عربستان در گلدان دوم قرار می گیرد و چهار صدرنشین دیگر در گلدان شماره یک حضور خواهند داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها