کد خبر: 643544
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۰:۴۵:۰۰
| |

افشای راز انتقال نیکبخت از استقلال به پرسپولیس!

علیرضا واحدی نیکبخت سال‌ها بعد از انتقال جنجالی خود از استقلال به پرسپولیس دلیل اصلی این مسئله را اعلام کرد.

افشای راز انتقال نیکبخت از استقلال به پرسپولیس!
کد خبر: 643544
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۰:۴۵:۰۰

ستاره سابق فوتبال ایران که مدتی است در لیگ دسته دوم هدایت تیم شهدای رزکان البرز را برعهده گرفته، روز سه‌شنبه در ورزشگاه کرج حضور یافت و تماشاگر دیدار سایپا و نفت مسجدسلیمان شد.

به گزارش ورزش سه، او در جریان حضورش در این مسابقه در گفت و گویی با خبرنگاران صحبت کرد. نیکبخت ابتدا درباره وضعیت تیم خودش (شهدای رزکان) در لیگ دسته دوم فوتبال گفت: شرایط سختی است. متاسفانه تیم ما در 4 روز بسته شده و خیلی از بازیکنان خود را از دست داده است. با این حال انگیزه خوبی نزد بازیکنان است و انشاالله امیدواریم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و بتوانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. از دو بازی گذشته 4 امتیاز کسب کردیم و مطمئنا با توجه به فاصله اندکی که تا بالای جدول داریم، می‌توانیم به زودی شرایط خوبی به دست بیاوریم و در جدول صعود کنیم.

ستاره سابق فوتبال که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد، درباره مسابقه دربی پایتخت که روز 23 آذر برگزار می‌شود، تاکید کرد: مطمئنا موقعیت‌های زیادی در دربی برای دو تیم خلق نمی‌شود و هر تیمی از تک موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود. در دربی شرایط فرق می‌کند و این بازی ارتباطی به جدول و جایگاه دو تیم ندارد. این بازی 6 امتیازی است و هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود که شخصا امیدوارم استقلال برنده باشد.

نیکبخت با اشاره به دوران بازی خود و اینکه استقلال را در مقطعی به مقصد پرسپولیس ترک کرد و اعتراض‌های زیادی را به جان خرید، بیان کرد: به جرات می‌گویم که آن انتقال به خاطر پول نبود. به خاطر اتفاقات داخل زمین که با کادرفنی و مدیرعامل وقت پیش آمد، به پرسپولیس رفتم. هیچ‌کس کاپیتانی استقلال را با هزاران میلیارد پول عوض نمی‌کند. باید حرفه‌ای فکر کنیم، من خاطرات خوبی از دوران حضور در پرسپولیس دارم اما واقعا شرایط طوری بود که دوست داشتم به تیمی بروم که تماشاچی دارد. با احترام به سپاهان و تراکتور آن زمان فوتبال قطب سومی نداشت و سال‌ها بعد تیم‌های دیگر هم رقیب شدند. من فکر می‌کنم چون دوست داشتم به تیمی پرهوادار بروم، پرسپولیس را انتخاب کردم.

او در پایان درباره وضعیت تیم ملی فوتبال افزود: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. بهترین محک را تیم ملی مقابل ازبکستان در بازی اخیر خورد. باید نقاط ضعف پوشش داده شود و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رخ بدهد و قهرمان آسیا شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها