کد خبر: 643487
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۰۳:۵۰:۱۴
| |

بگو مگوی شدید در کنفرانس مطبوعاتی گل‌محمدی!

نشست خبری یحیی گل‌محمدی پس از بازی با طرح چند سوال به شدت جنجالی شد.

بگو مگوی شدید در کنفرانس مطبوعاتی گل‌محمدی!
کد خبر: 643487
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۰۳:۵۰:۱۴

ورود یحیی گل‌محمدی به سالن نشست خبری ورزشگاه آزادی در حالی بود که خبرنگاران خود را آماده طرح سوالات انتقادی از سرمربی سرخپوشان کرده بودند اما در ابتدای نشست مدیر رسانه پرسپولیس به آنها هشدار داد که سوالات باید در محدوده بازی باشند.

به گزارش ورزش س، با این حال و به سرعت سوالات خبرنگاران سویه انتقادی از یحیی گل‌محمدی و در حالی که چند خبرنگار، سوالات تند و تیزی از یحیی پرسیدند، او این سوالات را رنگی دانست و تلویحا این خبرنگاران را به تیم استقلال مرتبط کرد و گفت که قبل از بازی مهم قصد دارند که برای پرسپولیس حاشیه بسازند.

گل‌محمدی که از همه سوالات انتقادی با جمله پرسش فنی بپرسید، می‌گذشت، در نهایت تقریبا در مورد تمام موارد اظهارنظر کرد اما با این حال بعضی از دقایق کنفرانس طولانی او به جنجال و حاشیه کشیده شد.

اظهارات سرمربی پرسپولیس را بخوانید:

صحبت‌های اولیه؟

به نام خدا، عرض سلام و ادب دارم خدمت شما دوستان عزیز. نتیجه‌ای که گرفتیم نتیجه‌ای نبود که لیاقتش را داشته باشیم. قبل از بازی دوست دارم از هواداران بابت حضور گرم و پرشور تشکر کنم و واقعا از تک تک آنها تشکر دارم. همچنین بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم. هرکاری می‌توانستیم کردیم و این نتیجه به نظرم باید برعکس این بود.

اما خب، اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی به ضرر ما بود. خیلی دردناک بود. بعد از خراب کردن پنالتی فرصت داشتیم اما الدحیل هم در ضد حمله و بازیسازی تیم خوبی نشان دادند. قطعا بازی سختی برای ما بود اما خوب موقعیت‌سازی کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم و متاسفانه آنجا که باید کار را تمام می‌کردیم یا از پنالتی بهتر استفاده می‌کردیم، این اتفاق نیفتاد. باتوجه به فرمت جدید آسیا، در هر صورت ما با وجود تیم‌های خوب دوم شدیم و اگر فرمت قبلی بود، قطعا صعود می‌کردیم. استرس زیادی را متحمل شدیم و متاسفانه شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم از این گروه بالا برویم. ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

حذف پرسپولیس؟

گروه ما سخت‌ترین گروه آسیا بود و ما در این گروه دوم شدیم. امروز هم اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم فقط دوم می‌شدیم.

تاکتیک پرسپولیس چه بود؟

خب شما فکر کنم بازی را ندیدید کلا. اینجا هم هستید به خاطر اینکه سوالات حاشیه‌ای بپرسید. به نظرم بنشین بازی را خوب نگاه کن.

من از شما سوال می‌کنم [که تاکتیک تیم چیست].

من هم گفتم که فکر کنم بازی را خوب ندیدی، نفر بعدی؟ جواب سوال شما این بود که بازی را ببینید.

شعارهای هواداران علیه شما و درویش؟

خیلی سوالات غیرفنی دارید می‌پرسید. من می‌دانم شماها از کجا خط می‌گیرید و فکر بازی‌های بعدی هستید. متوجه این قضیه هستم و می‌دانم با یک ذهنیت قبلی که بروید سراغ سوالات حاشیه‌ای، آمدید. اگر در مورد مسائل فنی سوال کنید، تا صبح جواب می‌دهم. اما باتوجه به اینکه در سخت‌ترین گروه آسیا بودیم، توانستیم دوم شویم. امروز هم اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم.

ریشه باخت در درگیری مدیریت با باشگاه و کادرفنی است؟

ببینید من در مورد مشکلات و مسائل صحبت کردم و وقتش نیست اینجا در موردش سوال کنیم. درباره مسائل فنی اگر سوال دارید من در خدمتم.

سوال کردند که تاکتیک شما چه بود، فکر کنم این سوال فنی است.

تاکتیک ما مشخص بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف هم از کنار و عمق و ایستگاهی ساختیم. اما سوالشان خنده‌دار بود.

امروز همه چیز به سود پرسپولیس بود و الدحیل هم چند بازیکنش را نداشت اما موقعیت بهتری ساخت.

شما اصلا بازیکنان الدحیل را می‌شناسی؟

آقای کوتینیو نبود و اولونگا هم تعویضی آمد.

بازیکنان دیگر این تیم را می‌شناسید؟

ادمیلسون نبود.

نه بازیکنانی که امروز بازی کردند، می‌شناسید؟

آقای گالتیه گفتند با بازیکنان جوان بازی داشتیم.

ما هر مهره هجومی که داشتیم را استفاده کردیم. محمد عمری هم تازه به تمرینات ما اضافه شده بود و بیشتر از این نمی‌توانست بازی کند. در مورد سوال دیگر هم واقعا متوجه نشدم چی پرسیدید و سوالی بود که تحلیلی بود و خودتان تحلیل کردید. سوال نبود.

چرا جواب نمی‌دهید؟

ما همه کار کردیم و اگر پنالتی گل می‌شد و 2-1 می‌بردیم شما این سوال را می‌پرسیدی؟

امشب شب غم‌انگیزی برای هواداران پرسپولیس بود. یک حرکت شما خیلی پسندیده بود، لحظه‌ای که تیم در حال خروج از زمین بود، رفتید جلوی تماشاگرانی که حرکات ناشایست انجام می‌دادند. در این مورد صحبت کنید.

ببینید بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و امروز هم انصافا هرچه داشتند گذاشتند. همه کار کردند که به گل برسند و بازی را ببرند اما در هر صورت اتفاقات فوتبالی به ضررمان شد دیگر. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و شایسته تعریف هستند. بازیکنان ثابت شده هستند برای همه ما و هواداران. همیشه که روزهای خوب نداریم و بعضی روزها هم روز سخت باشگاه است. تنها چیز مهم این است که بازیکنان را از نظر ذهنی و روحی ریکاوری کنیم.

دو گل روی اشتباهات مدافعان، عملکرد ضعیف دفاعی؟

من فکر کنم در صحنه اول هم اشتباه تیمی داشتیم و هم فردی. ما نتوانستیم فضای پشت دفاع را پوشش بدهیم و همچنین نتوانستیم از ساخت حمله حریف جلوگیری کنیم. خیلی راحت آمدند به فضای جلوی مدافعان ما رسیدند. خیلی تاکید داشتیم که وقتی حریف توپ دارد و از خط میانی می‌گذرد، باید فضای پاس عمقی را ببندیم اما هم حریف خیلی خوب و به موقع پاس داد و صحنه خیلی سختی هم برای پوشش بود. علیرضا بیرانوند هم واکنش خوبی نشان داد اما در توپ برگشتی خیلی راحت گل خوردیم. باید در این بخش خیلی راحت گل بخوریم.

گفتگو با معز علی در حاشیه بازی؟

از تیم و بازیکنان تعریف کرد و گفت نسبت به سال‌های گذشته که بازی‌های مستقیم داشتید، خیلی روی زمین کار کردید و ما (الدحیل) می‌دانستیم که بازی سختی داریم.

مشکلات خط دفاعی با مصدومیت پورعلی‌گنجی؟

ببینید اولا که مرتضی [پورعلی‌گنجی] مهره ارزشمندی برای ما بود. هم از لحاظ فنی و هم تجربی خیلی به تیم کمک می‌کرد و از لحاظ انگیزه هم در رختکن فوق‌العاده بود. او را خیلی راحت از دست دادیم و اتفاقاتی که برایش افتاد کارمان را سخت کرد. هم حسین کنعانی و هم گئورگی گولسیانی دو بازیکن خوب هستند و در تیم ملی هم بودند. تنها چیز مهم این است که باید به فرم خوبمان برگردیم و با تمرینات اختصاصی بیشتر، بتوانیم هماهنگی بیشتری بین مدافعان ایجاد کنیم.

صحبت شما در مورد هواداران معترض؟

واقعا می‌دانیم هواداران ناراحت هستند و ما بیشتر ناراحتیم. همه ما در رختکن حال و روز خوبی نداشتیم، فقط به خاطر اینکه نتوانستیم انتظاری که هواداران از تیم داشتند، برآورده کنیم. هواداران حضور پررنگی داشتند و اگر بازی را می‌بردیم قطعا وجود هواداران باعث این اتفاق می‌شد. ما شرمنده هواداران هستیم و قول می‌دهیم بیشتر کار کنیم و بیشتر تمرکز داشته باشیم. اتفاقات فوتبالی همه به ضرر ما بود و نتوانستیم بازی را ببریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها