کد خبر: 643056
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۶:۱۵:۵۴
| |

بسکتبالیست آمریکایی در گرگان عاشق شد!

بسکتبالیس آمریکایی شهرداری گرگان در گفتگو با خبرورزشی از رمز موفقیتش گفت.

بسکتبالیست آمریکایی در گرگان عاشق شد!
کد خبر: 643056
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۶:۱۵:۵۴

تیم بسکتبال شهرداری گرگان ۱۲۱-۷۰ در سری رقابت‌های سوپرلیگ غرب آسیا، الاهلی سوریه را در سالن بسکتبال آزادی مغلوب کرد تا با ۴ امتیاز در صدر گروه A قرار بگیرد. این مسابقه هر چند از همان ابتدایش با برتری کامل گرگانی‌ها دنبال شد اما آماری که در آن به ثبت رسید، رکورد جدیدی را در بردهای وابا به ثبت رساند.  شهرداری گرگان با ۱۲۱ امتیاز توانست رکورد بیشترین پوئن را در فیبا WASL کسب کند اما در این برد رکوردشکن یک بازیکن بیشترین تأثیر را داشت.

به گزارش خبرورزشی، ویل چری بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که امسال به این تیم پیوسته عملکرد درخشانی در بازی این تیم مقابل الاهلی سوریه در مسابقات غرب آسیا داشت. او توانست در ۲۱ دقیقه ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و کارایی ۳۶ را ثبت کند. این بازیکن ۶ پرتاب از ۹ پرتاب ۳ امتیازی‌اش را تبدیل به امتیاز کرد. ویل چری که بعد از پرتاب‌های زیباش حرکات جالبی را هم به نمایش می‌گذاشت‌؛ معتقد است تیمش لایق برد بود و به آن هم رسید: «بازی خیلی خوبی انجام دادیم. از اول بازی حریف را تحت فشار قرار دادیم و در کوارترهای دوم و سوم خیال همه را از کسب پیروزی راحت کردیم. با تمرکز روی کارهای دفاعی و عملکرد عالی بازیکنان تیم در حمله به حق‌مان رسیدیم. این بازی و این نتیجه نشان‌دهنده این است که لایق برد بودیم.»  شوتینگ‌گارد گرگانی‌ها به بازی‌های بعدی و انگیزه قهرمانی اشاره می‌کند: «قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش می‌رویم. نگاه‌مان همیشه به بازی پیش‌رو است. اگر هر قدم را محکم و با قدرت برداریم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. تیم ما خیلی به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار است و تمام تلاش ما این است که جام قهرمانی را به گرگان بیاوریم.» 

چری که بعد از پری پتی، بازیکن محبوب و اسطوره گرگانی‌ها به این تیم اضافه شده، از رابطه گرمش با مردم گرگان می‌گوید: «من عمیقاً عاشق هواداران گرگان هستم و رابطه گرمی با آنها دارم. آنها شور و انگیزه خاصی به من می‌دهند. من بازی‌های پری پتی را ندیدم اما شنیدم که چه کارهایی برای شهرداری کرده و هواداران هیچ‌وقت او را فراموش نمی‌کنند. هیچ فشاری از سوی هواداران روی من نبود که باید مثل پتی یا هر بازیکن دیگری باشم. آنها فقط از من می‌خواهند به تیم کمک کنم و من هم تمام وجودم را می‌گذارم تا پاسخ محبت‌های آنها را بدهم.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها