کد خبر: 642706
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۰:۲۴
| |

سردار آزمون هواداران رم را شرمنده کرد!

یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه رم مطلب جالبی در رابطه با سردار آزمون منتشر کرده است.

سردار آزمون هواداران رم را شرمنده کرد!
کد خبر: 642706
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ۱۰:۵۰:۲۴

درخشش اخیر سردار آزمون باعث شد که رسانه نزدیک به باشگاه رم مقاله جالبی در رابطه با این ستاره ایرانی منتشر کند که خواندن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم: "اگر بخواهیم به رازهای بازی نکردن یک بازیکن در تیم ژوزه مورینیو ورود کنیم باید به سراغ تاکتیک و تمرین برویم. تمریناتی که بعضاً هم به اتفاقی خسته‌کننده تبدیل می‌شود. مورینیو بارها تاکید کرده که برای بردن در فوتبال باید بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشید و این مسئله‌ای است که کارلو آنچلوتی بزرگ نیز بارها به آن اشاره کرده است.

به گزارش ورزش سه، بازیکنانی که مرد پرتغالی در بازی روز یکشنبه مقابل اودینزه  در اختیار داشت برای خواسته فعلی او کافی بودند. مهمتر از همه او نیمکتی داشت که به واسطه آن می‌توانست شرایط بازی را تغییر دهد. ولی ما دوست داریم به شکل خاص در مورد بازیکنی صحبت کنیم که حتی قبل از اینکه پایش را روی پله‌های هواپیما بگذارد تا به سمت رم بیاید انتقادات شدیدی نسبت به حضور او در جالوروسی مطرح شد؛ سردار آزمون!

این بازیکن کیه که رم خریده؟ نمی‌شناسیمش، یک بازیکن  معمولی که نمی‌تونه بهمون کمک کنه، یک خرید بد دیگه برای رم؛ این‌ها حرف‌هایی بود که برخی از هواداران رم بعد از حضور آزمون در این تیم و حتی چند بازی که او انجام داد، علیه این ستاره ایرانی مطرح کردند. غافل از اینکه مسی ایرانی پیش از این در 310 بازی برای تیم های باشگاهی 109 گل و در 75 بازی برای تیم ملی خود 49 گل به ثمر رسانده است.

با این حال در ادامه ماجرا تغییر کرد و آزمون در لحظات پایانی دیدار مقابل لچه موفق شد گلی حیاتی را به ثمر برساند و زمینه‌ساز پیروزی ارزشمند این تیم شود. اما چیزی که می‌خواهیم به طور عمیق به آن بپردازیم گلی است که پائولو دیبالا به اودینزه زد. در این لحظه ستاره ایرانی بدون اینکه بخواهد بیخودی توپ را نگه دارد با یک لمس توپ استثنایی ابتدا آن را به روملو لوکاکو رساند و این بازیکن نیز  دیبالا را در موقعیت تک به تک قرار داد و نهایتا گل برای رم!

کار همه این سه بازیکن در به ثمر رسیدن گل قابل ستایش و زیبا بود اما حرکت سردار آزمون برای کسانی که فوتبال را عمیقاً درک می‌کنند، فوق‌العاده بود. نزدیک شدن به توپ در مرکز زمین، فرستادنش به سمت دو بازیکنی که در جریان بازی نیستند اما منتظر چنین نبوغی هستند تا کار را در بیاورند و نهایتا گلی که برای رم به ثمر رسید.

گاهی اوقات فقط یک لمس توپ ساده  نشان می‌دهد که شما چقدر بازیکن شایسته‌ای هستید و سردار آزمون در دیدار مقابل اودینزه این کار را به خوبی انجام داد. او حالا نشان داده که یک بازیکن متفاوت است و برخلاف تصور هواداران رم می‌تواند یک خرید فوق‌العاده برای این تیم باشد. با وجود اینکه خیلی از فصل نگذشته و سردار آزمون هم فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده اما همین زمان کوتاه نیز کافی است تا بگوییم رم یک بازیکن عالی جذب کرده که می‌تواند در ادامه فصل خیلی بیشتر از این نیز به آنها کمک کند؛ بله این بازیکن سردار آزمون است."

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها