کد خبر: 642570
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۱:۳۲:۳۵
| |

از بازی کردن باهویی تعجب کردم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با نظر برخی از پیشکسوتان پرسپولیس موافق هستم که نبیل باهویی نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

از بازی کردن باهویی تعجب کردم
کد خبر: 642570
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ ۱۱:۳۲:۳۵

حمید درخشان در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس خوبی برای پیروزی در این دیدار داشت. النصر فرصت برد را به پرسپولیس داده بود اما متاسفانه نگاه بازیکنانی که در زمین حضور داشتد تساوی خارج از خانه بود. فکر می‌کنم همه اعضای پرسپولیس به تساوی راضی بودند اما این کار شانس صعود این تیم را سخت می‌کند. اگر بازیکنان تلاش بیشتری می‌کردند شک نکنید می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. در بازی هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما متاسفانه به پیروزی نرسیدیم. البته امیدوارم از گروهمان صعود کنیم.

به گزارش ایرنا، وی درباره نقاط ضعف تیم پرسپولیس تصریح کرد: خط حمله پرسپولیس مشکل دارد و در آمارهای که می‌بینیم درصد گل‌زنی پرسپولیس پایین است. همین مشکل باعث شده که نتوانیم در این چند بازی پیروز میدان شویم در این چند ساله اخیر پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی ضعیف عمل کرده و الان هم نتایج آن را می‌بینیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه سرخپوشان چقدر شانس صعود از گروه‌شان در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، یادآور شد: اگر این بازی را می‌بردیم قطعا استرس صعود نداشتیم اما متاسفانه با این تساوی باید الدحیل را شکست دهیم. متاسفانه از شانس‌های که داریم نمی‌توانیم به خوبی استفاده کنیم. اگر پرسپولیس می‌خواهد صعود کند باید با تمام نفراتش به زمین برود و بازی را در نیمه اول هم به سود خود تمام کند. به نظر من باید ۱۱ بازیکن داخل زمین در این بازی باید جنگنده باشند و از هر موقعیتی به خوبی استفاده کنند.

درخشان در خصوص عملکرد ضعیف نبیل باهویی مقابل النصر عربستان، خاطرنشان کرد: من با نظر بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس مبنی بر اینکه باهویی نمی‌تواند به تیم پرسپولیس کمک کند موافق هستم. واقعا جای تعجب دارد که یحیی گل‌محمدی در این بازی مهم به او بازی داده است اما به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذارم. شاید او در نبیل باهویی چیزی دیده است.

وی درباره سومین ناکامی رونالدو در باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند، اظهار داشت: خداراشکر بازیکنانی داریم که توانستند رونالدو را مهار کنند تا او نتواند خطری روی دروازه بیرانوند ایجاد کند. نباید از توانایی‌هایی بازیکنان خودمان غافل شویم. بیرانوند هم دروازه‌بان بزرگی است و هر بازیکنی به سختی می‌تواند به او گل بزند. من از حضور بیرانوند در پرسپولیس خوشحال هستم و از داشتن چنین بازیکنانی در پرسپولیس افتخار می‌کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس گفت: به نظر من بازگشت برانکو در این مقطع به نفع پرسولیس نیست و قبلا هر کاری که می‌توانسته انجام داده و بازگشت او هیچ کمک نمی‌تواند به پرسپولیس کند. به نظر من باید قرارداد یحیی گل‌محمدی تمدید شود چون فقط او می‌تواند به پرسپولیس کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها