کد خبر: 642449
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۱۲:۴۰:۴۵
| |

برکناری رییس انجمن بوچیا پس از یک مصاحبه انتقادی!

رییس انجمن بوچیا بعد از برکناری از این سمت گفت: از برکناری خود ناراحت نیستم و از رسانه‌ها بابت این که واقعیت‌ها را در خصوص بوچیا بیان کردند تشکر می کنم. از این ناراحت هستم که در سایت فدراسیون مطالبی را علیه من به دروغ عنوان کرد و بلافاصله تغییر دادند تا صورت مساله را پاک کنند.

برکناری رییس انجمن بوچیا پس از یک مصاحبه انتقادی!
کد خبر: 642449
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۱۲:۴۰:۴۵

مهدی عسگری اظهار کرد: پس از انجام مصاحبه‌ای در خصوص مشکلات پیش آمده برای ورزشکاران بوچیا در جریان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین متاسفانه بدون این که اطلاع پیدا کنم من را برکنار کردند و در سایت فدراسیون جانبازان و توان یابان متوجه شدم که محمد رحیم به عنوان رییس انجمن بوچیا جایگزین من شده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: من از برکناری خود ناراحت نیستم و از رسانه‌ها بابت این که واقعیت‌ها را در خصوص بوچیا بیان کردند تشکر می کنم. از این ناراحت هستم که در سایت فدراسیون مطالبی را علیه من به دروغ عنوان کردند و بلافاصله تغییر دادند تا صورت مساله را پاک کنند.

عسگری تصریح کرد: بی تقوایی فدراسیون در این بود که یک کلمه به خود من نگفتند که برکنار شدم و در سایت فدراسیون دیدم که فرد دیگری جایگزین من شده، در حالی که 2 سال است رییس انجمن بوچیا را برعهده دارم و 9 سال است که برای پیشرفت این رشته تلاش می‌کنم. دور از انصاف است که بعد از مصاحبه‌ای که انجام دادم در سکوت خبری و بدون اطلاع، فرد دیگری را جای من قرار می‌دهند و این نوعی بی‌احترامی به من است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که برای من جالب بود این است که مسوولین فدراسیون چون تحمل شنیدن واقعیت‌ها را نداشتند بلافاصله بعد از گفتن واقعیت‌ها، در سکوت و بدون اطلاع من را برکنار کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها