کد خبر: 641327
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۸:۳۰:۳۹
| |

پرسپولیس همچنان منتظر لوکادیا/ پول یا بازگشت؟ به زودی تکلیف مهاجم هلندی مشخص می‌شود

مهاجم سابق پرسپولیس اقدام جدیدی درخصوص حکم سرخ‌پوشان پایتخت انجام داده است.

پرسپولیس همچنان منتظر لوکادیا/ پول یا بازگشت؟ به زودی تکلیف مهاجم هلندی مشخص می‌شود
کد خبر: 641327
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۸:۳۰:۳۹

در حالی که امروز آخرین مهلت برای پرداخت مطالبات پرسپولیس از سوی یورگن لوکادیا بوده اما این اتفاق رخ نداده تا شایعاتی پیرامون سرنوشت این بازیکن و محرومیت احتمالی او شکل بگیرد. با این حال بر اساس قوانین فیفا، او با درخواست شرح تفصیلی حکم می‌تواند اجرای آن را به تعویق بیاندازد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس در همین خصوص اعلام کرد: 

«امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ آخرین روز مهلت لوکادیا بابت پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه پرسپولیس است اما این بازیکن برای توقف روند پرونده، درخواست شرح تفصیلی رای را نموده که این موضوع نشان دهنده این است که می‌خواهد پرونده را به CAS ببرد. در این صورت و در هر دو مورد که بخواهد پرونده را به CAS ارجاع دهد یا ندهد، زمان رسیدگی متوقف خواهد شد.

بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس طی مکاتباطی که انجام داده است، پیگیر این موضوع خواهد بود که آیا این بازیکن، برای استنیاف خواهی، پرونده را به دادگاه عالی ورزش می‌برد یا اینکه رای فیفا را قبول می‌کند و اگر قبول کند، مجددا شمارش زمان، آغاز خواهد شد و باید در زمان و مهلت مقرر، آن مبلغ را پرداخت کند.»

بنابراین به نظر می‌رسد فعلا این پرونده ادامه‌دار خواهد بود و باشگاه پرسپولیس باید منتظر نتیجه دادگاه عالی ورزش باشد تا در صورت تائید حکم، این رقم را دریافت کند.

البته در این بین شایعاتی هم پیرامون انتقال لوکادیا به پرسپولیس وجود دارد اما باشگاه پرسپولیس واکنشی به این خبر نداشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها