کد خبر: 641244
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۰:۲۰:۲۱
| |

اگر بگوییم کامران قاسمپور به ۸۶ کیلو برود، می‌گویند سناریوی حذف حسن یزدانی است!

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه کادر فنی بر اساس شرایط آمادگی کشتی‌گیران نسبت به اعزام آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند، تاکید کرد: ما که در کتف یزدانی نبودیم، او خودش خواست به بازی‌های آسیایی برود.

اگر بگوییم کامران قاسمپور به ۸۶ کیلو برود، می‌گویند سناریوی حذف حسن یزدانی است!
کد خبر: 641244
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۱۰:۲۰:۲۱

احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره حواشی جراحی کتف حسن یزدانی، گفت: فدراسیون کشتی صفر تا صد کار حسن یزدانی را گردن گرفته و با همه توان از او حمایت کرده است. علیرضا دبیر شخصا دوست نداشت که حسن عمل جراحی کند. او در صحبت‌هایش هم فقط اعلام کرد تاکنون کسی در ایران بعد از جراحی کتف نتوانسته به میادین کشتی بازگردد اما نگفت که حسن یزدانی نمی‌تواند بازگردد. حسن آنقدر دلاور است که هیچ کاری برای او نشدنی نیست. وقتی او با همین کتف قهرمان بازی‌های آسیایی شد قطعا می‌تواند هر کاری را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، مربی تیم ملی کشتی آزاد، در پاسخ به این سوال که چرا کادر فنی تیم ملی با وجود این آسیب‌دیدگی به یزدانی اجازه داد در بازی‌های آسیایی به میدان برود، گفت: ما همیشه با خود کشتی‌گیران ارتباط نزدیکی داریم و از آن‌ها درباره وضعیتشان و شرایطی که دارند سوال می‌کنیم. ما که در کتف او نبودیم که بدانیم دقیقا در چه شرایطی است. وقتی خود یزدانی در تمرینات خیلی خوب نشان می‌داد و با رقبای دیگرش فاصله زیادی هم داشت و از سوی دیگر نظرش برای حضور در بازی‌های آسیایی مثبت بود، کادر فنی هم او را به این مسابقات اعزام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف یزدانی با علاقه خودش عازم بازی‌های آسیایی شده است، تاکید کرد: قطعا. او خودش صد در صد دوست داشت که به بازی‌های آسیایی برود.

امینی در ادامه به مصاحبه اکبر فلاح مبنی بر اینکه یزدانی در دیدار مقابل دیوید تیلور یک کشتی‌گیر درجه ۲ بود اشاره کرد و گفت: یکی‌ از پیشکسوتان ما مصاحبه کرد و گفت یزدانی مقابل تیلور کشتی‌گیر درجه ۲ بوده است اما این حرف درست نیست. یزدانی اگر صدم جهان هم شود همیشه درجه یک بوده و درجه یک خواهد ماند. ما دوست داریم در این شرایط پیشکسوتان عزیز به تیم ملی کمک کنند. یزدانی فارغ از هر نتیجه‌ای درجه یک بوده و درجه یک هم ماند. کسی که ۸ فینال جهان و المپیک را دیده قطعا درجه یک است.

ملی‌پوش سابق کشتی‌ایران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند حسن یزدانی به المپیک برسد یا خیر، گفت: آرزو می‌کنم برسد. با شناختی که از او دارم این توانایی را دارد که به میادین کشتی بازگردد. او همین الان هم اگر بخواهد این توانایی را دارد که دستش را باز کند و حریفانش را ببرد.

امینی درباره وضعیت کامران قاسمپور برای حضور در المپیک و اینکه او بالاخره به وزن ۹۷ کیلوگرم می‌رود و یا اینکه با توجه به احتمال نرسیدن حسن یزدانی ممکن است به وزن ۸۶ کیلوگرم بازگردد، خاطرنشان کرد: کامران کشتی‌گیر تاپ و درجه یک ماست و قطعا بهتر از هر کسی شرایط خود و حد حریفانش را می‌داند. او خودش باید انتخاب کند که در کدام وزن به میدان برود. ما نمی‌توانیم او یا هیچ کشتی‌گیر دیگری را مجبور کنیم که در یک وزن کشتی بگیرد. اگر ما به کامران بگوییم بیا ۸۶ کیلوگرم کشتی بگیر فورا یکسری می‌گویند سناریوی حذف حسن یزدانی، اگر به کامران بگوییم بیا ۹۷ کیلوگرم کشتی بگیر می‌گویند سناریوی حذف کامران. بنابراین بهترین کار این است که خود او در اینباره تصمیم‌گیری کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها