کد خبر: 640875
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۴:۱۵:۴۴
| |

ظهور یک جانشین؛ بازیکنی با بیشترین شباهت به مسی

والنتینو آکونیا، بازیکنی است که از لحاظ سبک بازی، بیشترین شباهت را به لیونل مسی دارد و از او به عنوان «مسی دوم» یاد می‌کنند.

ظهور یک جانشین؛ بازیکنی با بیشترین شباهت به مسی
کد خبر: 640875
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۴:۱۵:۴۴

در دنیای فوتبال همیشه بازیکنانی بوده‌اند که بحث جایگزینی آنها پس از بازنشستگی، یکی‌ از بحث‌های داخل طرفداران این ورزش بوده است.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو اسطوره‌ای هستند که هواداران همیشه نگران بوده‌اند که با به پایان رسیدن دوران بازی‌‌شان، جانشینی برای آنها پیدا نشود و جذابیت فوتبال کمتر از همیشه شود.

به تازگی نام بازیکنی آرژانتینی در رسانه‌ها مطرح شده که از او با القاب «جانشین مسی» و «مسی دوم» نام می‌برند. این بازیکن حتی در فیلم مستند مسی هم به جای این فوق‌ ستاره آرژانتینی بازی کرده است.

والنتینو آکونیا در سال ۲۰۱۴ به دلیل چپ‌پا بودن و توانایی‌های بالای دریبل، که همه را به یاد کودکی‌های مسی می‌انداخت، به عنوان بدلکار صحنه‌های دریبل‌زنی لیونل مسی در فیلم مستند مسی انتخاب شد.

این هافبک ۱۷ ساله مانند مسی در نیو اولد بویز حضور داشته است و در آکادمی این تیم بازی می‌کند. آکونیا امروز در بازی دوم آرژانتین در جام جهانی زیر ۱۷ سال موفق به گلزنی مقابل ژاپن شد تا در رده ملی هم بدرخشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها