کد خبر: 640770
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۱:۲۰:۵۳
| |

پایان کار سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها در عمان؟/ پیشنهادات تازه برای برانکو!

سرمربی اسبق پرسپولیس که در چند سال اخیر در تیم ملی عمان فعالیت می‌کند، با پیشنهادات مختلفی برای ادامه کار خود روبه‌رو شده است.

پایان کار سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها در عمان؟/ پیشنهادات تازه برای برانکو!
کد خبر: 640770
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۱:۲۰:۵۳

تیم ملی عمان این روزها زیرنظر برانکو ایوانکوویچ آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا می‌شود.

به گزارش فارس، این در حالی است که قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان در پایان جام ملت‌های آسیا، با این کشور به پایان می‌رسد. مسئولان فدراسیون عمان و حتی مقامات این کشور خواهان تمدید قرارداد برانکو هستند تا او روند رو به رشدی که در این کشور آغاز کرده را ادامه دهد، اما هنوز تکلیف برانکو برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال عمان مشخص نیست.

سرمربی کروات تیم ملی عمان در چند وقت اخیر با چند پیشنهاد روبه‌رو شده و به همین خاطر برای ادامه همکاری با فدراسیون این کشور تصمیم قطعی نگرفته است.

برانکو به جز کشور عمان از دو کشور آسیایی دیگر پیشنهاداتی دریافت کرده که شاید باعث شود او برای ادامه فعالیت در قاره کهن تصمیمات دیگری بگیرد.

این درحالی است که شنیده شده سرمربی اسبق پرسپولیس به دلیل عملکرد مناسبی که در تیم ملی عمان داشته، با پیشنهاد سرمربیگری از سوی یک کشور اروپایی هم روبه‌رو شده که شاید این پیشنهاد باعث پایان حضور برانکو در آسیا شود.

هرچه که هست، برانکو تا پایان جام ملت‌های آسیا قطعا سرمربی تیم ملی عمان خواهد بود، اما آینده کاری او با پیشنهاداتی که به دستش رسیده شاید با مسیر متفاوتی روبه‌رو شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها