کد خبر: 640729
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۰۴:۱۵:۴۵
| |

نتیجه بازی ایران- برزیل 4 بر یک شد!

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران تاکید کرد بازیکنانش باید بتوانند نمایش بهتری نسبت به برزیل مقابل انگلیس داشته باشند.

نتیجه بازی ایران- برزیل 4 بر یک شد!
کد خبر: 640729
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۰۴:۱۵:۴۵

حسین عبدی در حاشیه آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از دیدار مقابل انگلیس درباره اینکه آیا بازی فردا برای ایران مشکل ساز خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: بله؛ مسابقه سختی است، اما هیچ چیز غیرممکن نیست. ما تمرین کردیم. انگلیس یک پتانسیل دارد، ما هم یک پتانسیل های خاص داریم. از نظر فلسفه من، اول مهم این است که بازیکنان سالم از زمین بیرون بیایند، دوم اینکه عملکرد خوبی داشته باشند و سوم اینکه نتیجه لازم را بگیرند.

به گزارش ورزش سه، او ادامه داد: ما همه تلاش مان را می کنیم. انگلیس هم همه تلاشش را خواهد کرد. ما سعی می‌کنیم نسبت به قبل نتایج بهتری بگیریم. باعث افتخار ماست که با قهرمانان جهان بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران درباره اینکه از بازی برزیل تا به امروز تیمش از نظر ذهنی چطور بودید، ابراز کرد: این بازی هم مثل بقیه مسابقات است. بازی قبل با یک برگشت روبه‌رو شد. بین دو نیمه مجبور شدیم استراتژی و تاکتیک را تغییر دهیم و روحیه را به تیم منتقل کنیم. نتیجه بازی قبل در واقع سه بر دو نشد، بلکه 4 بر یک شد چون یکی از گل های حریف را خودمان به خودمان زدیم.

عبدی درباره حمایت هواداران اندونزیایی از تیم  ایران اظهار کرد: من باید از مردم اندونزی کمال سپاس را داشته باشم. آنها در بازی مقابل برزیل ما را به شدت حمایت کردند. همه جا گفته ام بهترین پذیرایی ممکن از تیم ایران صورت گرفته است. مطمئن هستم این حمایت در بازی های آتی هم ادامه دارد.

او یادآور شد: باید از فیفا به خاطر برگزاری تورنمنت تشکر کنم؛ پس از چند سال، همه این بازیکنان حاضر در تورنمنت نفرات ملی پوش بزرگسالان کشورشان خواهند بود و از الان باید برای آن روز آماده شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها