کد خبر: 640330
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۴۴:۴۶
| |

ترکیب استقلال مقابل تراکتور با تغییرات غیرقابل پیش‌بینی مشخص شد

جواد نکونام برای دیدار برابر تراکتور، چندین تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده که شامل حضور ثابت بلانکو و استفاده از روزبه در خط میانی و بازگشت مرادمند می‌شود.

ترکیب استقلال مقابل تراکتور با تغییرات غیرقابل پیش‌بینی مشخص شد
کد خبر: 640330
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۴:۴۴:۴۶

هفته دهم لیگ برتر شاهد برگزاری دو دیدار بسیار حساس است که یکی از این مسابقات، امروز برگزار می‌شود. مأموریت شاگردان نکونام برای حفظ صدرنشینی، سخت و دشوار به نظر می‌رسد و آبی‌ها باید برابر تیم آماده پاکو خمس قرار بگیرند.

به گزارش ورزش سه، کادرفنی استقلال برای این دیدار تصمیم گرفته است تا چند تغییر بسیار بزرگ و مهم را نسبت به بازی قبل در ترکیب تیم ایجاد کند که طی آن، مرادمند و بلانکو به ترکیب اصلی اضافه شده‌اند.

هدف مهم سیدحسین برابر رقیب قدیمی

حسینی که تا به اینجای فصل یکی از بهترین گلرهای لیگ بوده، امروز به دنبال کلین‌شیت برابر یکی از رقبای خود در جدول بهترین گلرهای لیگ است. پورحمیدی نیز به مانند سیدحسین 5 کلین‌شیت انجام داده و بیرانوند نیز در این موضوع با آنها شریک است.

بازگشت مرادمند پس از محرومیت

حسین مرادمند که به دلیل دریافت کارت قرمز برابر هوادار نتوانست تیمش را در دیدار قبل مقابل شمس آذر همراهی کند، امروز به ترکیب تیمش بازگشته تا در کنار ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان، مثلث خط دفاعی را تشکیل دهد.

جلالی و یامگا همچنان از ابتدا شروع می‌کنند

کوین یامگا به مانند دیدارهای قبلی، امروز نیز در پست وینگ بک راست بازی می‌‌کند. او نسبت به فصل قبل وظایف دفاعی بیشتری را برعهده گرفته و امروز نیز باید از موقعیت‌سازی حریف جلوگیری کند. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی از ابتدا برای تیمش بازی می‌کند.

مرکز زمین با حضور روزبه

آسیب‌دیدگی زبیر سبب شده تا دست نکونام برای چینش خط میانی خالی باشد. او دست به تغییر مهمی زده و روزبه چشمی را در نقش یک هافبک رجیستا و تخریبی به کار گرفته است. در کنار او، مهدی مهدی‌پور حضور دارد و مهری نیمکت‌نشین شده است. آرش رضاوند نیز جلوتر از آنها، وظیفه بازی‌سازی و پخش توپ بین عناصر تهاجمی را بر عهده دارد.

اولین حضور فیکس بلانکو

آرمان رمضانی که فصل بسیار خوبی را آغاز کرده و در سه بازی اخیر تیمش روی گل‌های استقلال اثرگذار بوده، امروز نیمکت‌نشین شده تا فرصت به گوستاوو بلانکو برسد که برای اولین بار در ترکیب ابتدایی آبی‌ها به میدان می‌رود. نکونام در نشست خبری به طور قاطع از این بازیکن حمایت کرد و او حالا امروز از لحظه سوت آغاز مسابقه برای تیمش بازی می‌کند. مهرداد محمدی نیز زوج او در خط حمله است که امید آبی‌ها به گلزنی این دو نفر است.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها